Peltz Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Yoneck Det skjedde både meg og tre andre kammerater, og jeg hadde to forskjellige selgere som sørget for det. (ene fra 20 til 50, den andre fra 50 til 60) Er bare å kondolere, dere har hatt engle hår i rævva...kan jo være en grunn til at det var 2 forskjellige selgere...;) Det er det samme for alle selskaper med bonus reglene. Dette fordi selskapene sammen blir enige om hvilke regler som skal gjelde for bransjen. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Peltz Er bare å kondolere, dere har hatt engle hår i rævva...kan jo være en grunn til at det var 2 forskjellige selgere...;) Det er det samme for alle selskaper med bonus reglene. Dette fordi selskapene sammen blir enige om hvilke regler som skal gjelde for bransjen. Kondolere? Ja, jeg er også ganske lei meg for at jeg fikk mer bonus. Den ene selgeren var på ferie (hu var tilbake igjen litt etter, så nei, hu var ikke oppsagt) I følge kammeraten som jobbet der sjekket de aldri bonus, de bare stolte på det kunden sa. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Åssen får dere så billig forsikring? Syns den havner på en 10-12000 uansett åssen bil jeg sjekker på. Opel senator 3.0E kom på 11000, merce 190e kom på 10500, ford cortina 1300 74`kom på 11000.. Må være noe galt med forsikringsselskapene.... Skal sjekke postbanken. Hørt mye bra om de... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Åssen får dere så billig forsikring? Syns den havner på en 10-12000 uansett åssen bil jeg sjekker på. Opel senator 3.0E kom på 11000, merce 190e kom på 10500, ford cortina 1300 74`kom på 11000.. Må være noe galt med forsikringsselskapene.... Skal sjekke postbanken. Hørt mye bra om de... Gammal er du da ? Jeg har ganske bra med bonus, men nå som jeg nærmer meg 25, går det ganske saftig nedover. Prisen jeg har fra terra var grisebra tidligere, nå er den ca. samme som jeg kan få både i IF og gjensidige. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Jeg kan også bare glemme å ha kasko på noe som helst. Har sjekket det meste fra gamle japser til nyere Audier, og hos gjenstridige så blir det 9-13 tusen bare i ansvar uansett... Skal jeg ha kasko løper det på 10-20 lapper ekstra glatt :mad: Samme regla i banken min også (sparebank1). Jeg er 25 år og har ikke forsikring fra før. Tenkte å ringe Terra, men der må man vel være kunde i en bestemt bank hvis jeg ikke tar feil? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Det stemmer det ja, du må være kunde i din lokale sparebank.... Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Yoneck Gammal er du da ? Jeg har ganske bra med bonus, men nå som jeg nærmer meg 25, går det ganske saftig nedover. Prisen jeg har fra terra var grisebra tidligere, nå er den ca. samme som jeg kan få både i IF og gjensidige. Er 18 så jeg har bare 20%.... Har Terra en internettside el tlf nummer? Skulle ha sjekka de... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg