Gå til innhold

Noen her som har stukket av fra pol10 i kveld

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Jeg ble stoppa av politi i dag. To ganger faktisk. =) Andre gang ble jeg truet med at de tok skiltene mine hvis jeg ikke fikk bilen på EU godkjenning med en eneste gang. Jeg har ikke hørt døyten om at bilen skal EU godkjennes. Dette må være deres feil sa jeg. Etter mye krangling fikk jeg beholde skiltene til jeg har hatt bilen på eu godkjenning.

Lærhomser sier jeg bare. :ass :ass

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

trenger jo "spesial" scanner i Follo og østfold.. sånn "fetere enn så vanlig.." (*to trøtte typer*).. er digitalt nett her :(

Okay, har ikke noe selv enda men hadde vært kjekt noen ganger.

Etter at Follo snuten slo seg sammen med bl.a Spydeberg så kryr det av snut her. Hvis jeg er ute å kjører sent i helgene eller i uka blir jeg stoppa. Kommer altid med tåpelig spm og tror hver gang at bilen ikke er min osv.

Møtte forrige helg to hyggelig politimenn forresten. Dem virka litt bilinterreserte. Starta med noe sånt som "Jasså gutter, det går i styling og raske biler". Det er godt å vite at ikke alle er d....sekker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Okay, har ikke noe selv enda men hadde vært kjekt noen ganger.

Etter at Follo snuten slo seg sammen med bl.a Spydeberg så kryr det av snut her. Hvis jeg er ute å kjører sent i helgene eller i uka blir jeg stoppa. Kommer altid med tåpelig spm og tror hver gang at bilen ikke er min osv.

Møtte forrige helg to hyggelig politimenn forresten. Dem virka litt bilinterreserte. Starta med noe sånt som "Jasså gutter, det går i styling og raske biler". Det er godt å vite at ikke alle er d....sekker :D

Høres velkjent ut..

Dagen etter at jeg hentet Corvetten ble jeg stoppa av snuten, som spurte hvem sin bil det var, og hvor jeg hadde stælt den..

Bilen er registrert på firmaet mitt, og foretaksattesten lot jeg bevisst være å vise dem, ble masse bråk og tull av det :)

Men det hender at man møter på kule poltifolk ja, det var blant annet en som stoppa meg for å få se på bilen, han hadde visstnok alltid ønsket seg vette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

Høres velkjent ut..

Dagen etter at jeg hentet Corvetten ble jeg stoppa av snuten, som spurte hvem sin bil det var, og hvor jeg hadde stælt den..

Bilen er registrert på firmaet mitt, og foretaksattesten lot jeg bevisst være å vise dem, ble masse bråk og tull av det :)

Men det hender at man møter på kule poltifolk ja, det var blant annet en som stoppa meg for å få se på bilen, han hadde visstnok alltid ønsket seg vette :)

Hører vel til sjeldenheten det...

Ble stoppet med A4`en min i fjor av en "fersk" snut...

Han overså fete felger og maks senking men hang seg opp i "lite" skilt foran.... det var jo ulovlig og det hadde han aldri sett på noen biler før...:rolleyes:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DenimblåTT

Har du ikke snutradio da?

Hvordan gikk det ????

Jeg har to.

Men det hjelper ikke når dem plutselig står bak deg i sivilbil og flæsher deg med blålys

Det morsomste er at først så stoppet dem bak meg. Jeg så lysene og tenkte : Nå er det noen som skal kødde med meg og gav bånn gass oppover. =) Så kom sirenene. hehe =D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Jeg har to.

Men det hjelper ikke når dem plutselig står bak deg i sivilbil og flæsher deg med blålys

Det morsomste er at først så stoppet dem bak meg. Jeg så lysene og tenkte : Nå er det noen som skal kødde med meg og gav bånn gass oppover. =) Så kom sirenene. hehe =D

Hehe!!! lol Genialt

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider