zckumling Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 jeg klarte å rygge inn i en veranda-stolpe idag... (ikke spør hvordan) og snerta bakfangeren på siden... fatta ikke hva bråket var, og kjørte frem igjen... da jeg kjørte frem tok veranda-stolpen 90-fangeren med seg så plasten ble revet av stålet med bare skruene og noe plastikk stående igjen i stålet.. fangeren er hel, men de tuppene skruene skal skrues fast i er knekt av... noen som vet om det funker å lime dette? trenger noen forslag til hvordan jeg kan reparere fangeren.. ser dumt ut med kun en stål-skinne :P Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by zckumling jeg klarte å rygge inn i en veranda-stolpe idag... (ikke spør hvordan) og snerta bakfangeren på siden... fatta ikke hva bråket var, og kjørte frem igjen... da jeg kjørte frem tok veranda-stolpen 90-fangeren med seg så plasten ble revet av stålet med bare skruene og noe plastikk stående igjen i stålet.. fangeren er hel, men de tuppene skruene skal skrues fast i er knekt av... noen som vet om det funker å lime dette? trenger noen forslag til hvordan jeg kan reparere fangeren.. ser dumt ut med kun en stål-skinne :P sicaflex :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Hvis det er et ok brudd, slik at du kan sette det sammen igjen og føle at det passer godt sammen (Du vet...?) Så er det bare å fylle driten med metal set, eller en eller annen hard sparkel eller noe, og klaske det sammen igjen... Ligge over natta.... Fint som grus.... Sica går sikkert og... Et eller annet som herder..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 evt plast sveise. gjorde akkurat det samme på gamle bilen min. hoy som den fangern fløy :P morro saker. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Jeg prøvde med kraft-lim.. var sånn herdeting på den.. mixet det sammen og prøvde... dårlig resultat.. da jeg skulle skru i skruene dagen etter knakk/løsnet de som fyrstikker igjen... dritt Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 jeg skulle lime en fanger en gang. eneste jeg hadde for hand da var biltemas epoxy lim (to komponent) laget en liten v fuge på baksiden pusset det litt slik det fikk heft limet la på en bit med plastikk av samme type på baksiden som en forsterkning lot det herde helt gjerne varme det med varmepistol eller føne... å gjett om det holder den dag i dag 1,5 år etter på :) hadde vertfall ikke jeg trodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by Rallye jeg skulle lime en fanger en gang. eneste jeg hadde for hand da var biltemas epoxy lim (to komponent) laget en liten v fuge på baksiden pusset det litt slik det fikk heft limet la på en bit med plastikk av samme type på baksiden som en forsterkning lot det herde helt gjerne varme det med varmepistol eller føne... å gjett om det holder den dag i dag 1,5 år etter på :) hadde vertfall ikke jeg trodd siden du har skrevet det , så skal jeg vedde på den ryker om et par uker.. det er faen meg typisk ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 he he ja men det gjør ikke noe for det var på bilen til en kompis og den blir solgt i morgen drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by zckumling Jeg prøvde med kraft-lim.. var sånn herdeting på den.. mixet det sammen og prøvde... dårlig resultat.. da jeg skulle skru i skruene dagen etter knakk/løsnet de som fyrstikker igjen... dritt Jeg har faktisk litt peiling på termoplastreparasjon, så jeg kan vel tilby min ekspertise.... Hvis du har mulighet/plass til å sveise det, så er DET utvilsomt det beste alternativet. Det blir like sterkt som før hvis du får en som kan det til å gjøre det. Du kan også lime det, men da er det viktig at du gjør det med riktig lim, og at du sliper en god fuge, borer noen hull, legger armering og generelt gjør jobben skikkelig! Dra på en plass det de forhandler KENT, de kan hjelpe deg med lim og bruksanvisning..... Er litt vanskelig å forklare hvordan du skal gjøre det uten å kunne vise/demonstrere...... Lykke til!!! :D Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg