Nedi Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 de bildene jeg har som jeg har lyst å ha som profilbilde er for store, men jeg klarer ikke ta det ned til 120*120 pixler...noen som kan hjelpe meg ?? her er bildet golf Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Værsågod. OBS! IKKE link direkte til bildet; kopiér det, og host det selv (eller har kanskje bilforumet fått denne funksjonen nå?). Båndbredde er gull, vet du! Bildet får ligge der i 2 dager, så henter du det innen den tid. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 takker så mye Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by startdf takker så mye Douitashimashite. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg