Gå til innhold

Vindus-heis

Ranger emnet

Insomnia

Anbefalte innlegg

Originally posted by Insomnia

Må bytte vindus-heisen på min 90 mod golf, men er det samme vindus heis fremme på min 2 dørs som på en 4 dørs?

Jeg lurer på det samme bare motsatt.

Har en 2 dørst vindusheis liggende, men trenger til bak venstre. Har ikke orket å skru den ut å sjekke enda.

Men noen som vet ?

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke samme fremme og bak,den som er framme på en 5dørs har lengre skinne og lengre vaiere og slikt.. Har en venstre foran vindusheis,bak på venstresida.. Måtte modde litt her,ta av skinna fra den gamle vindusheisen å sette på den nye,men anbefaler ikke dette,da vinduet nesten er umulig å få opp,blir mye tyngre på sveiva,da vaierene er lengre og slikt..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Nei,det tror jeg ikke? Men det kan godt være! Tipper VW laga en type manuell vindusheis til dørene fremme,slik at det ikke finnes 100000 forskjellige deler til akkurat dette.. Ring Autospar eller lignende firma å hør,eller dra til nærmeste merkeverksted,de må vite dette 100% sikkert!

Som sagt i forrige post,så er skinna til vindusheisene såpass mye lengre at man ikke fysisk får de til å passe bak på en 5dørs,så de er en del større og sterkere..

Konklusjon etter en rotete post:

Kanskje,kanskje ikke.. Hør med VW-forhandlere..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider