Gå til innhold

Hvem skal på Japansk Sportbiltreff på Våler 20.05.2002

Ranger emnet

Marius

Kommer du på japse treff 20mai?  

33 stemmer

1. 1. Kommer du på japse treff 20mai?

• Ja
      29
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by henningl

Er nok ikke min bil nei.. har en ganske så traust S13 jeg (i denne sammenhengen ihvertfall)... T28 turbo, ørlite høynet ladetrykk, ca 200 gamp (skal på benk om 2 uker).. Jeg mangler igrunn effekteksos og front-ic for å ta ut mer krefter på en forsvarlig måte..

Kunne noe sånt friste Henning??

titan eksos

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger ikke eksos til min bil de der.. de selger til S14, og til japansk 180sx S13 95-modell eller nyere.. (hint: ikke CA18DET motorer, bare SR20DET)

Ellers: kunne godt tenke meg en eksos med dobbelt utløp bak, ikke større enn 3", og det må være 2 dempere :) Er ganske kresen, vil ikke ha så mye motorstøy ved normal kjøring..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger ikke eksos til min bil de der.. de selger til S14, og til japansk 180sx S13 95-modell eller nyere.. (hint: ikke CA18DET motorer, bare SR20DET)

Ellers: kunne godt tenke meg en eksos med dobbelt utløp bak, ikke større enn 3", og det må være 2 dempere :) Er ganske kresen, vil ikke ha så mye motorstøy ved normal kjøring..

åjoda! De står ikke på lista men de lager custom anlegg for deg.. Sjekk her, http://www.kakimotoracing.com/_GALLERY/GALLERY.HTML

:)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke bilen min i den listen der heller jeg.. gidder ikke la et firma mekke custom pipe på en bil de aldri har sett.. vil jo gjerne ha litt passform også da :)

Har et par andre ting å bruke penger på nå alikevel så du kan bare gi opp å prøve å selge Marius :p

haha... jeg bare prøver å opplyse om litt mere ukente merker! ;)

men det hadde vært kjekkt og solgt noe og da!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Hvem eier denne Skyline'n da?? Hvor i landet befinner den seg og hvordan fikk han den inn? Noen som vet noe om dette??? Den er jo ikke registrert da... Men det ser ut til at noen har klart det før meg da:mad:

kan ikke du ta med deg en R34 da?? hehe!!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

R34 er fint det men de er jo veldig dyre da..:( Dessuten er de enda tyngre. Det beste er jo nesten R32, men den synes jeg blir litt for gammel.

Tyngre ja, men skal alikvel vere vassere. Fler hester har den og, de har jo alle "280hk" men målinger viser at R32 hadde ca 280hk, R33 hadde ca.300hk og R34 ca.320hk.

Ikke helt uvanlig med dissa japsene flere som har målt da.315hk på originale Evo VI :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHS

Fullt klar over at det er mer hester i R34 enn R32, men motoren er jo mer eller mindre den samme. Det jeg skal fram til er at trimmer man en R32 og en R34 til samme niva, tror jeg R32'en ville vaere litt kjappere fordi den er jo lettere. Gaske logisk er det ikke..?:)

joa :) men jeg trur bare den ville blitt kjappere rett fram.

Trur R34 takler kraftene bedre... Også får man jo den kule kjøre computeren hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

joa :) men jeg trur bare den ville blitt kjappere rett fram.

Trur R34 takler kraftene bedre... Også får man jo den kule kjøre computeren hehe

kjørecomputern ja... det programmet så jeg og på BBC! ehhehe

;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider