Modmach1 Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Har et nytt Ractive fjærbein stag som jeg skal ha på min nyinnkjøpte GTI 16V. Skulle også gjerne hatt stag mellom støtdemperne bak, men finner ikke noen som selger det på nettet... noen som vet om noen som selger dette? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.kollevold.no selger dette.. Bestiller ganske snart,venter på lønn og div .. Er OMP,så regner med det er bra kvalitet på det.. Ble bilen mye bedre å kjøre med staget eller? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS http://www.kollevold.no selger dette.. Bestiller ganske snart,venter på lønn og div .. Er OMP,så regner med det er bra kvalitet på det.. Ble bilen mye bedre å kjøre med staget eller? vet faktisk ikke...staget henger på veggen og bilen får jeg på fredag :) Bil sjappa skulle klargjøre den og fikse eu kontroll.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Skal kjøpe de 3 delene hos Kollevold når lønna kommer vertfall.. Øvre fremme,under fremme og øvre bak.. Blir ca 1600,- til sammen,og det synes jeg var en behagelig pris.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Skal kjøpe de 3 delene hos Kollevold når lønna kommer vertfall.. Øvre fremme,under fremme og øvre bak.. Blir ca 1600,- til sammen,og det synes jeg var en behagelig pris.. finner ikke staget jeg...sikkert litt trøtt... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.kollevold.no ---> Nettbutikk --> Støtdempere/Fjærer --> Fjærbeinstag.. Der ligger de i tur og orden.. Happy shopping.. :D :D Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Golf / Jetta, staget bak bør gå om hverandre der ? Hvor høyt kommer staget bak, på toppen eller midt på flærhuset ? Litt dumt om staget treffer hatthylla eller sub'n Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS http://www.kollevold.no ---> Nettbutikk --> Støtdempere/Fjærer --> Fjærbeinstag.. Der ligger de i tur og orden.. Happy shopping.. :D :D Da er det bestillt :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by wabby Golf / Jetta, staget bak bør gå om hverandre der ? Hvor høyt kommer staget bak, på toppen eller midt på flærhuset ? Litt dumt om staget treffer hatthylla eller sub'n Er ikke sikker,men hvis det er borti noe av anlegget,så får du parkere anlegget i garasjen,vekk med litt ekstra vekt! ;) ModMach1: Si fra hvordan kjøringa ble etter montering da,hvis ikke jeg har fått de på til da? Hvor lang leveringstid har dette,spurte du om det? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Er ikke sikker,men hvis det er borti noe av anlegget,så får du parkere anlegget i garasjen,vekk med litt ekstra vekt! ;) ModMach1: Si fra hvordan kjøringa ble etter montering da,hvis ikke jeg har fått de på til da? Hvor lang leveringstid har dette,spurte du om det? Nei. har bare fått en ordre bekreftelse...bestillte glatt grill i går og fikk beskjed om 3 uker leveringstid (powerzone) hørt mye drit om dem, men får teste dem ut :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 3 ukers leveringstid er ganske drøyt ass.. Bestilte 90-fangersett,senkesett /m dempere,grill og grillist,monovisker og hjulbuelister hos Autospar i fjor vår,og det tok faktisk ikke mer enn 5 dager,så var alt sammen her på postkontoret,og da var det ikke noe som ikke var der,alt var rett.. Ble litt forfjamset kan man si.. :D Har hørt litt av hvert om Powerzone,men alle slike firma har jo misfornøyde og fornøyde kunder,så det kommer jo egentli på det samme... Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ja, litt drøyt men..men... Det som irriterer meg med autospar er at de skal ha forskudd på nesten alt. Når jeg bruker å bestille deler så er det gjerne en uke til neste lønning så da bruker det å klaffe bra :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Emblemfri grill? Ta deg en tur til Ålesund, Krogslund har dette stående på hylla! (om den ikke er solgt da) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Fikk staget i dag..noen her som har montert stag i bagasjen? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Ingen som har montert stag mellom fjørene ? trenger jeg andre skruer på demperne? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg