Gå til innhold

Golf med rally stuk?

Ranger emnet

mortenwb

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

så så jenter ... ikke la dere true av djevelen...

Er det det eneste du kan si? Med en gang du møter litt motstand så er det "Slapp av Jenter", "Slapp av kristne homser" osv.?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Er det det eneste du kan si? Med en gang du møter litt motstand så er det "Slapp av Jenter", "Slapp av kristne homser" osv.?

han har ordforråd så e så dårligt at apekattane ler av han.....

(tror aldri du hadde fått en apekatt til og kjørt den derre oppklistra ford`n heller)....

så er det vel en 1.6 llr`no.....

også ikkje minst......

FORD :rolleyes:

angående tpc : blir sikkert spesi med slik styling , men igjen så hadde det vært noe så ikke så mangen andre har... (om det blir positivt eller negativt det vil tiden vise :) )

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor dere skulle ta dere så jævli nær av alt. er jo ikke jeg som kjører en bil det finnes minst 60.000 LIKE av i hele norge! derfor har jeg noe forhåpentlig jeg slipper å se andre kjøre med!!

Og at den er stygg?..... Gir jeg vel faen i., ser fortsatt tøffere ut enn en golf anytime anywhere!

At dette er et golf forum?.. Følger jeg fint lite med... Jeg trykker bare på AKTIV TOPIC knappen.... og ser man det...... 16 Golf tråder....

Da må man jo ha noe å diskutere på!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

skjønner ikke hvorfor dere skulle ta dere så jævli nær av alt. er jo ikke jeg som kjører en bil det finnes minst 60.000 LIKE av i hele norge! derfor har jeg noe forhåpentlig jeg slipper å se andre kjøre med!!

Og at den er stygg?..... Gir jeg vel faen i., ser fortsatt tøffere ut enn en golf anytime anywhere!

At dette er et golf forum?.. Følger jeg fint lite med... Jeg trykker bare på AKTIV TOPIC knappen.... og ser man det...... 16 Golf tråder....

Da må man jo ha noe å diskutere på!!!

Kan ikke si noe på va din mening er - men du kan få lov til å holde den for deg selv - den er ikke ønsket her.

Akkuratt som min mening :

Å style en Ford er som å sminke en gris ..

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Å style en Ford er som å sminke en gris ..

i følge det ordtaket så er den copyrighted til VOLVO..

men ikke en gang LA meg begynne på vw!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår