mfafa Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Gikk en 98' V70R her i byen før, med "limosoting" rund baut. Når den ble stoppa sa bare eieren at toningen var originalt, og siden sotefirmaet hadde gjort en så god jobb gikk politiet på dette. Firmaet hadde visstnok slipt rutekanten slik at filmen smeltet sammen. Gikk ikke ann å se at det var film.. den bilen så forresten strøken ut og hadde 300hk+ og dumpventil :D var gøy den lille turen jeg fikk sitte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Hva slags firma var dette da? :D Men vil man få problemmer med toning av siderutene fremme hvis man blir stoppet av politiet? Dette kan vel godkjennes i vognkortet eller noe, kan man ikke? Eller...?:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Oleee Hva slags firma var dette da? :D Men vil man få problemmer med toning av siderutene fremme hvis man blir stoppet av politiet? Dette kan vel godkjennes i vognkortet eller noe, kan man ikke? Eller...?:rolleyes: Når jeg blei stopt så måtte jeg rive av før jeg fikk kjøre videre..... Har du lys soting og en gjenomført bil så gidder de fleste politier å ikke bry seg ;) pluss å ha elektriske vinduer hjelper en del (kjør ned når du ser politiet kommer) kan ikke godkjennes da soting "hindre sikten"..... i mangen land får du godkjent med 48% lysgjennomgang.... men ikke i norge :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Gou: På III'ern min har jeg en nokså små-ripete bakrute..:( Trur det kan skyldes vindusvisker bak, eller varmetrådene?! Men burde jeg bytte denne ruta før jeg eventuelt skal tone ned rutene?! :confused: Men hvis jeg får godkjent toninga på rutene framme også, da kan vel ikke politiet si noe da? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Oleee Gou: På III'ern min har jeg en nokså små-ripete bakrute..:( Trur det kan skyldes vindusvisker bak, eller varmetrådene?! Men burde jeg bytte denne ruta før jeg eventuelt skal tone ned rutene?! :confused: Men hvis jeg får godkjent toninga på rutene framme også, da kan vel ikke politiet si noe da? :) 1: Du får ikke godkjent sotinga framme (desverre) 2: Sikkert bakviskeren... Viss du leverer bilen inn til "proff soting" så vil de se om den trengs å byttes.. viss det ikke er så gale så sliper de den bare ned..... bruk f.eks riis bilglass.... de er flinke Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 jeg fikk pris på 2750 + moms for å sote 5ruter på poloen.. stiv pris eller? IDCO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by illenium jeg fikk pris på 2750 + moms for å sote 5ruter på poloen.. stiv pris eller? IDCO ca 3500 for og sote alle rutene er ikke dyrt..... (eller normal pris).... absolutt værd det ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Juni 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Dessuten har Vidar på idco drevet med solfilm i bortimot 10 år, å er vel den beste i distriktet på dette. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Det fins jo et alternativ till og legge masse penger på soting hos firmaer.....jeg har köpt noe som heter solarplexius og det ligger her i sverige......:P http://www.solarplexius.se jeg syntes det blev kanon bra.....det er ´fargede tynne plexiglass ruter du klemer mellom listen og ruta......det dumme er jo at du ikke kan köre ner ruta.......men det er det verdt med tanke på at du kan plukke döm bort ved kontroll og slippe böter....så er det bare å montere döm i gjen.....:P de kan bli litt ripete om du ikke er nöje med å holle dem rene....emn det syntes ikke så bra som jeg trodde det skulle göre......pris på min bil for runt om (7 deler) 1600,- sek....:P bilder av bilen..... Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by bmk Det fins jo et alternativ till og legge masse penger på soting hos firmaer.....jeg har köpt noe som heter solarplexius og det ligger her i sverige......:P http://www.solarplexius.se jeg syntes det blev kanon bra.....det er ´fargede tynne plexiglass ruter du klemer mellom listen og ruta......det dumme er jo at du ikke kan köre ner ruta.......men det er det verdt med tanke på at du kan plukke döm bort ved kontroll og slippe böter....så er det bare å montere döm i gjen.....:P de kan bli litt ripete om du ikke er nöje med å holle dem rene....emn det syntes ikke så bra som jeg trodde det skulle göre......pris på min bil for runt om (7 deler) 1600,- sek....:P bilder av bilen..... går det å sveive ned ruta med disse på?? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by R|ppeR går det å sveive ned ruta med disse på?? eg sitere : det dumme er jo at du ikke kan köre ner ruta....... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Gou eg sitere : det dumme er jo at du ikke kan köre ner ruta....... sånn går det når man slurver med lesinga...:rolleyes: Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 man kan jo si det sånn at om man ska sveive ner ruta da skal man ikke ha toning.....:D .....litt dumt med bum penger å sånt kanske men.....:( Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Det fins jo et alternativ till og legge masse penger på soting hos firmaer.....jeg har köpt noe som heter solarplexius og det ligger her i sverige......:P http://www.solarplexius.se jeg syntes det blev kanon bra.....det er ´fargede tynne plexiglass ruter du klemer mellom listen og ruta......det dumme er jo at du ikke kan köre ner ruta.......men det er det verdt med tanke på at du kan plukke döm bort ved kontroll og slippe böter....så er det bare å montere döm i gjen.....:P de kan bli litt ripete om du ikke er nöje med å holle dem rene....emn det syntes ikke så bra som jeg trodde det skulle göre......pris på min bil for runt om (7 deler) 1600,- sek....:P bilder av bilen..... Hvordan kommer man i kontakt med de utenom telefon? Har de noen epostadresse? Har dessuten hørt det skal være vanskelig å få bestillt dette fra Norge...Mye plunder med levering osv. De må også ha forskuddsbetaling da de ikke kan sende i oppkrav fra Sverige....Er det ingen i Norge som leverer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Hvordan kommer man i kontakt med de utenom telefon? Har de noen epostadresse? Har dessuten hørt det skal være vanskelig å få bestillt dette fra Norge...Mye plunder med levering osv. De må også ha forskuddsbetaling da de ikke kan sende i oppkrav fra Sverige....Er det ingen i Norge som leverer dette? Ring som sagt å prat med dem.....alternativet om du bor nerma svenske grense eller kjenner noen som gjör det er og bestille i post oppkrav og reise og hente det...;) ellers så eneste kantokt info jeg vet er det som står på siden...;) Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg