Gå til innhold

Toning av ruter

Ranger emnet

yellowpolo

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om noen her kunne gitt meg litt detaljer ang toning av ruter. Jeg vil ikke ha dem 100% sota fordi det er så harry, så jeg tenke mer å tone alle 5. Er det så at man kan slenge på filter på ruta eller må man kjøpe ferdig tona ruter ?

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by yellowpolo

Hei jeg lurte på om noen her kunne gitt meg litt detaljer ang toning av ruter. Jeg vil ikke ha dem 100% sota fordi det er så harry, så jeg tenke mer å tone alle 5. Er det så at man kan slenge på filter på ruta eller må man kjøpe ferdig tona ruter ?

du kan kjøpe forskjellige typer sotefilm på bilekstra/biltema etc..

men om resultatet blir bra , det er en annen ting..

anbefaler deg å ta turen til f.eks Riis bilglass.. de tar ca 4000 for og tone/sote alle vinduene dine.. (de tar de ut og setter de i igjen)

er du heldig så får du det billigere enn 4000... er absolutt værd det ;)

(du trenger ikkje å kjøpe ferdig tona vinduerer)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis rutene ikke er for buet er det ikke noe problem å legge det selv... Selv med billig film.

bil_017.jpg

Dette er gjort med billig CD-cardic film....

Bare sørg for att rutene er skikkelig rene.

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Skal du legge film selv så kjøp orntli´ film med en gang.

Billig film har alt for dårlig lim og tåler ikke noe som helst. (Blir riper etc. i den)

Jeg anbefaler SunGuard film. Denne er utrolig bra og jobbe med og resultatet blir veldig bra. Selges av solfilmsgruppen i Oslo (http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=2020&bcId=2020&fkode=Z0GZHF6B&lineId=Z0GZHF6B&firma=Solfilmsgruppen+Norge+AS&custId=282303&url=%2FcompanyDetails.do&itemId=LISTP)

Bruk 35% på siderutene så slipper du å bli stoppet av politiet i ett sett...! Selv har jeg 35% på alle sideruter og 20% på bakruta.

Lykke til! :D

Th(",)mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Gou...din er fin...men jeg så en cc-gul en med sota bare de 3 bak og det var ikke mye lækkert........

å sote kun bak er stygt..... enig i det....

har revet av sotingen min nå(alt)... skal inn på biltilsynet og godkjenne senkesett/felger å litt sånn ;)(26juni)...

så hvis jeg beholder bilen så soter jeg proft på riis bilglass (får go pris......)

:cool:

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Men Gou... Hva om du blir stoppa i ettertid når du har vært hos Riis bilglass? Eller vil ikke poltiet si noe...?:rolleyes:

men da er iallefall alt godkjent i vognkort... skal ha bilen på eu-godkjenning så da må jeg ha godkjent senkesettet....

kjørte 1 år før jeg måtte fjerne soting framme.... uansett så er det bare til og ta av framme og få sotet de på ny..... :cool:

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

men da er iallefall alt godkjent i vognkort... skal ha bilen på eu-godkjenning så da må jeg ha godkjent senkesettet....

kjørte 1 år før jeg måtte fjerne soting framme.... uansett så er det bare til og ta av framme og få sotet de på ny..... :cool:

1 år ? ?? ??

Jeg har det - du ble stoppet etter en uke du ? :P

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider