Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 selger ett stykk Garrett T25 m/ integrert wastegate og klokke elns.. ca 22000km God stand, none or little shaft's play :) HBO 3000,- Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossikiller Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 passer den til volvo 240 og hvor mye bartrykk er den god for? hva for en maskin stod den på før??? svar meg snarest og hvor i verden holder du til....:idea: Siter 2FAST 2FØRTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 woha, der hagla det inn på PM gitt... skriver her slik at jeg slipper å sende ut 50 pm'er med samme melding. kommer fra en SR20DET, Nissan. (200sx, ble jeg fortalt, men skal visst være T28 på den) Det er ikke vertikal slark på den, men under en millimeter i aksial (noe alle sikkert er) Holder til i Oppdal. Kan sende til hele Norge Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 woops, glemte trykk.. denne klarer vel å levere 15psi, tror jeg. er vel lagd for 1.8-2.0L motorer og er beregna på 200-250hk Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by Hawkon woha, der hagla det inn på PM gitt... skriver her slik at jeg slipper å sende ut 50 pm'er med samme melding. kommer fra en SR20DET, Nissan. (200sx, ble jeg fortalt, men skal visst være T28 på den) Det er ikke vertikal slark på den, men under en millimeter i aksial (noe alle sikkert er) Holder til i Oppdal. Kan sende til hele Norge T25 På sr20det?? På min S14a og alle andre jeg kjenner med denne motoren, sitter det en T28... I Ca18det fra S13 sitter det T25.. Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 som jeg sa i en annen tråd om denne turboen, dette er det jeg ble fortalt. vet ikke om det var en s13 han duden som solgte meg egentlig mente det var fra.. finnes iallefall lite med CA18DET i statene, der jeg kjøpte min. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hør med Asim, den der ser mistenkelig ut som en R32 GT-r turbo, type T28 altså ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossikiller Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 jeg har en 240 og holder på og bygge en 230 A(T) lurer litt på om det hadde vert noe og bygge på bilen min... men er det hast og selge eller??? Siter 2FAST 2FØRTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 den ligner helt på turboen min, og det er en t25. og den er fra en s13.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by cossikiller jeg har en 240 og holder på og bygge en 230 A(T) lurer litt på om det hadde vert noe og bygge på bilen min... men er det hast og selge eller??? tja, skulle jo blitt kvitt den, men jeg kan gi deg noen dager på å sjekke ut om den passer til ditt bruk. jeg kjenner ikke volvo. -- når det gjelder utseende, T25 eller T28, så har jeg ikke peiling :( M-24 står det vel på snurrehuset. Finner ikke serienummer eller noe slikt. Er en liten plate mellom husene, men skjønner ikke bæret av det. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Hawkon tja, skulle jo blitt kvitt den, men jeg kan gi deg noen dager på å sjekke ut om den passer til ditt bruk. jeg kjenner ikke volvo. -- når det gjelder utseende, T25 eller T28, så har jeg ikke peiling :( M-24 står det vel på snurrehuset. Finner ikke serienummer eller noe slikt. Er en liten plate mellom husene, men skjønner ikke bæret av det. Du kunne ikke tenke deg å ta litt flere og bedre bilder av den turboen? Gjerne av den platen, og av alle tallkombinasjonene på turbin og kompressor huset? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 beste jeg har her akkurat nå.. kan stikke ut og prøve å knipse noe senere.. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 det der ser VELDIG ut som en skyline turbo jo.... husker bl.a pga de skruene som sitter på innsuget til turboen den ligner veldig på håkon sine t25/28 turbiner Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 det står en t 28 på sr20 det, og t25 på ca18 om dette er en t 25 fra ca18 motoren er den ikkje god for mer enn max 220hk på ein 1.8 (men da er holbarheten :rolleyes: ) du med volvo trenger ikkje tenke på ein sånn liten turbo engang, du bør desidert då for ein t3 eller noe deromkring. kan hende eg veit om ein som har ein sånn turbo til deg.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kubikken Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by Tape-R det der ser VELDIG ut som en skyline turbo jo.... husker bl.a pga de skruene som sitter på innsuget til turboen den ligner veldig på håkon sine t25/28 turbiner de skruene har t28 turboen (fra sr20det) og. trur t25 ser sånn ut og, men eg e ikkje sikker på det. hawkon: er denne turboen vannkjølt eller kun oljekjølt??? ser liksom ikkje ut til å være noen vannkjøling på den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg