Bilskalle Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Dette blir mitt bidrag, siden jeg har glemt pc'en med photoshop fila på skolen, og ikke skal på skolen før om en uke :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Blir ikke det hele litt småkaotisk hvis alle skal poste oppdateringer hele tiden? kan dere ikke ihvertfall editere de replyene dere allerede har? Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg slettet min gamle post før jeg la ut en ny, ser ikke hvordan det gjør så veldig kaotisk egentlig... Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Fin den Krissa. Så du kom deg inn på google for å finne bakgrunn du også.. :-) Damn..."drømmer tilbake til sydenland".. -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hvis dere skal ha gode bakgrunner burde dere se på http://www.Digitalblasphemy.com eller http://www.caedes.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Tusen takk! jævla heite bakgrunner! -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Tape-R Felger fra Nissan 350, Costum lakkerte eiker Lakkerte calipere Senket og forlenget sideskjørt og frontfanger targa tak fra TVR TUSCAN Senket bil ca 5cm fjernet blinklys og logo fra bilen..` Lagt til en moddet vinge fra toyota supra Bildet ser litt fake ut fordi jeg hadde problemer med å kompansere lys styrke.. men hva synes dere`?? Syns den var ganske fet. Holder på med Targa-tak selv (Bare sånn at ingen tror jeg tar ideen din ETTER å ha sett din). Min blir ikke no bra da... foreløpig hvertfall. Første gang jeg prøver på targa-tak. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hei. Jeg sitter og driver med photoshop nå,men jeg lurer på hvordan jeg fjerner "kanten" øverst på bilde mitt når jeg senker bilen ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Mitt bilde.....(vær snill, jeg har ikke gjort dette så mye før) Sotet ruter,sotet lys Satt på lys Byttet farge Senket Fjernet Mazda merket i fronten, og fjernet en "skade" på hjulbuen Jeg byttet ikke felger fordi jeg syntes de som sitter på er perfekte Større intercooler Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 du fjerner den ved å klippet det av Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Her er mitt bidrag: Mods: Fjernet merke i front Nye felger (fra Mazda 787B) Senket Større IC (fra Nissan Silvia S14) Blågrå blinklys Dekaler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 this is mine :) Gidder ikke ramse opp alt jeg har gjort... Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 toon: nå har jeg noe å se opptil ja :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Bra den Toon Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 heeeeelvede den var feit da! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg