craaash Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Sleng inn noen bak rattet som burner da, 70c :D Eller har cruise controlen gått amokk? Ellers fet mod. Likte din toON! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Første gangen jeg prøver og Airbrushe.. Vad tycks ? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 vet ikke om jeg gidder å poste min engang etter at jeg så toon sin:D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by craaash Sleng inn noen bak rattet som burner da, 70c :D Eller har cruise controlen gått amokk? Ellers fet mod. Likte din toON! Det hadde jeg neppe klart. Er ikke så flink med dette opplegget, og så bruker jeg Paint Shop Pro. Sjåføren la vekter på pedalene og løp ut for å ta bilde. Eller hadde han montert fjernstyring i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 SMP: Jeg likte veldig godt fargen på bilen din. Og lyktene foran så veldig rå ut..Har du airbrushet sideskjørtene? De passet veldig bra inn. Eneste jeg har å utsette bilen din på er fangeren foran. Kanskje litt matt/flat farge? Og kanskje litt rar foren på høyre siden..men alt i alt..veldig bra mod det det.. -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Veldig bra mod Toon. Hvor lenge har du holdt på? -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 her er da min versjon...er langt fra ferdig..bakgrunnsskifte kommer snart... noen klarer vell å se hvor jeg er på vei hen... EDIT: Har oppdatert Mx5 nå.. EDIT2: enda en oppdatering Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 MSpeed: Den var skikkelig bra den her :-) Veldig bra gjennomført, den blir nok sjef, når den får litt mer tid og farger på seg..Hvor lenge har du drevet med modding? -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 hvor lenge..hmm...er vell blitt 5-6 måneder eller no.. ekke helt sikker..husker ikke når jeg lagde min første modd, men det jeg kan si at de var utrlolig dårlige....men er langt fra god...synes jeg da...airbrushin klarer jeg ikke..skjønner ikke en d**** av det...og takk for komentaren foresten;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnar Auestad Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Her er mitt Bidrag: Har gjort masse, gidder ikke ramse opp... Hva syns dere? Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by MSpeed her er da min versjon...er langt fra ferdig..bakgrunnsskifte kommer snart... noen klarer vell å se hvor jeg er på vei hen... Samme front som jeg brukte ;), har brukt felga fra original bilen oxo.. har skifta front nu.. er fra eclipsen ikkesant? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by MeSs Samme front som jeg brukte ;), har brukt felga fra original bilen oxo.. har skifta front nu.. er fra eclipsen ikkesant? MeSs oisann..visste ikke at du hadde brukt samme front...er fra eclipsen ja Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Kan ikke folk skjønne at når max størrelsen på postene skal være 1024x768 pixler så skal det faktisk være det?!?!?!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har oppdatert Mx5 nå.. * fått på den orginale fargen, nye felger og ja.."pussa" den opp litt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 det er mye bra ute her nå...vet ikke om jeg tør å legge ut min engang.... hehe nydelig bil toon. sliter litt med å få fargen på deler jeg flytter over, fangere feks...og sideskjørt.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg