[V_A_T_O] Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by startdf det er mye bra ute her nå...vet ikke om jeg tør å legge ut min engang.... hehe nydelig bil toon. sliter litt med å få fargen på deler jeg flytter over, fangere feks...og sideskjørt.... seff må du tørre, det er det som er hele gimmiken, men men jaja her er mitt, jeg vett ikke hva folk kommer til å si men jeg håper dere synes det er bra. Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Det ser ut som photobucket har resized bildet ditt, pass på at du holder det under 250kb. Så var det chopen... Den ser ikke så gærn ut, IC'en er det noe feil på, så ser det litt rart ut med det DIGRE skjørtet, ellers syns jeg den er fin, MEN: Du har tatt felgene mine som jeg har brukt i akkurat denne konkurransen.:mad: Vet ikke om det akkurat er i strid med reglene, men allikevel kan det vel ikke være så veldig vanskelig å finne egne felger. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Mspeed: Eneste jeg syns ser litt merkelig ut er carbonvingen din.. Ser ut som om den er satt helt oppi kalesjen og litt ut av stilling.. Men men.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 styla ikke no jeg... lagde bare en lowrider :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by HemiCuda styla ikke no jeg... lagde bare en lowrider :p heftig..drit fet :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Her er min første modd med litt instrukser fra ottesen Fjerna speilet, senka den,sota rutene og litt diverse Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Slenger ut siste versjonen før det er for sent ;) Kommentarer? Håper den faller i smak! Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Har endelig fått gjort mer med bilen..ekke mye men noe..bakgrunnskifte får jeg ikke tid til, kanskje jeg bytter no smådeler på bilen.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 begynner å komme mye bra her nå, ett spm, hvordan får jeg økt dekkbredden ? setter dere inn dekk som er så brede eller er dette airbrush? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Jeg brukte Airbrush Originally posted by startdf begynner å komme mye bra her nå, ett spm, hvordan får jeg økt dekkbredden ? setter dere inn dekk som er så brede eller er dette airbrush? Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg