Gå til innhold

Bremsekloss rustet fast ? ( GOLF III )

Ranger emnet

darkwih

Anbefalte innlegg

Originally posted by mono

mulig du må lufte bremsene?

Kan jeg også gjøre.. med tror klossene skraper borti skiva når jeg svinger, må vel kanskje justere litt.. men får se om det fikser seg selv når jeg bytter klosser og skiver senere i sommer, ganske lite igjen på skiva :D hehe

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå mekket litt :) hviste seg at sylynderen som skal presse bremseklossene i kalipteren hadde låst seg. Pakningen hadde sprukket ;) fikk denne skvist på plass. Jippy tok litt tid. Fant ut at den gikk inn hvis du skrudde den med klokken samtidig som du presset den ned. håper det holder 2 måneder. litt skrålt for peng :) iverfall nå når dette og coilen røk på en måned. Har hatt bilen i snart 2 måneder. Godt kjøp ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkwih

etter jeg har tatt ned calipperen. hva gjør jeg da? ikke for å virke dum, men dette har jeg aldrig prøvd på før. Hadde en corolla før. den hadde jeg ingen problemer med :)

å herre gud mann kanke gå fra japaner til tysker bil...

Det er jo som å banne i kirka, å foråde gud!!! AN878.gif

men nå har du vel kanskje lært? :D

worship.gif Lenge leve Japanske biler

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv en golf 3! skiftet calippere bak for noen dager siden, lærte da fort at man bør slipe litt av bremseklossene å rengjøre brakkerten som de står på før man setter sammen igjen!! dette glemte jeg i farten å fikk heng på ene bremsen.

92 golf vr6T

x84G60 igjen

x.85golf cl

x.87gsi 2.0

x.83golf gti16v

x84golfgti g60

x93 audi S4 2.2T

x et par golfer for dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider