stigare Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by Corvette Ellers kan det vel si at folka som kræsjer ikke har verdens største erfaring med vinterføre, og er litt overmodige? Kjørt på vinterføre i 5 år og aldri hatt noe problemer før nå.. Men ja var jo dumt å i det hele tatt prøve.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by Corvette Ellers kan det vel si at folka som kræsjer ikke har verdens største erfaring med vinterføre, og er litt overmodige? eller det, fasiten er at du skal kjøre pent whatzoever.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Snø er gøy det!!Her i Ålesund snør det gamle troll-kjerringer idag!!!Har lagt mere sidelengs enn rett frem med Audien :D :D :D :D Gleder meg til det kommer enda mere snø,dritgøy med 4wd og sperrer :D :D :D Merker at bilen tør mere enn jeg gjør.........nesten litt skummelt!!!Hadde tenkt å pilse idag men med snøføre så må jeg bare ut å leke meg og spinne og sladde og herje litt JIPPI SNØ ER GØY Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg