Gå til innhold

Time hos Biltilsynet

dudeskyline

Anbefalte innlegg

Til info:

Det er ikke nødvendig 4 hjuls kontroll av bilen i forbindelse med senking . Han, kontrolløren med liten pikk på biltilsynet sa det til meg. For de som eventuelt lurer på det.

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da... Får nye TUV-papirer på Fredag`n . Denne gangen skal det være riktige tall som står oppført på det A-4 arket som er så VIKTIG for disse maktsyke personene på biltilsynet.

Jeg skal faen meg hive det forbaska TUV-papiret rett opp i trynet på han drittsekken. Han lagde så mye styr for de ti kiloene som ikke stemte. Jeg vet at andre steder ville dem godkjent senkinga uten problemer.

Beklager hvis ordbruken støtter noen av dere. Ha en fin dag alle sammen! NÅ kan jeg slappe av.....

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

K&N innsats filter selges!

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at de ikke er er behjelpelig så man vel også oversette TUV papirene hos en godkjent oversetter?

Jeg vet ikke sikkert om det er slik, men for meg virker det helt sprøtt at de ikke kan tysk.

Hvis det skulle bli nødvendig å få godkjent bilen min tror jeg neppe at jeg dukker opp hos biltilsynet frivillig. Så jævlig teit at det skal være lettere å få tilgivelse enn å ordne opp i forkant. Sett i perspektiv er vel dette derimot bare helt typisk norsk(humørsvingninger og janteloven blant de som godkjenner hos biltilsynet er forkastelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider