Mazdapower Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ønsker å kjøpe Turbo til Nissan 200 sx S13. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Den nedenfor passer, må nok lage en flens til inntak fra luftfilter, men skal passe greit den.. (Er T25 som står på 200sx originalt) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=37034 Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Gå inn på 200sx.no , der er det nok mulig å finne noe på forumet...:) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 jeg har en T25, skrik ut pris eller noe på PM, så skal jeg se på det... har den i en tråd på Deler-forumet. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TURBOKONGEN Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Har flere turboer til 200sx liggende. Fra orig. T25(220-240hk), s15bb Spec R kulelagret turbo kalles også for GT28R, GT28RS 380hk(større versjon som jeg har på min egen s13) , Sunny Gtir turbo 330-350hk,T25/28 260-280hk. Alle disse passer på orig. grenrør/eksosflens/kompressor utgangsrør , samt venn/olje rør med små mods(GT versjoner). Jeg kan lage inntaksflens til orig. innsugsrør også. Siter Life starts at 2 BAR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg