Gå til innhold

Noen som er klare for Drift Day igjen?

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Hepp folkens. Nå, hvordan er stemningen for en ny Drift Day. Planene er i ferd med å legges og vi jobber nå med den praktiske gjennomføringen av et nytt arrangement. Dato er ikke satt, men vi vil prøve å få til noe i løpet av de neste fire ukene.

Opplegget vil bli ganske identisk med fjoråret, dog med bedre organisering og tidsskjema. DCN vil arrangere i samarbeid med Formula Drift, og arrangmentet blir sponset og sikret økonomisk av Raceshop og S-Com. Dette betyr at vi vil senke prisene betraktelig fra i fjor, samt at medlemmer i DCN vil få rabatterte priser.

Dersom alle er klare for det booker vi en dato så fort som mulig. Sted er fremdeles litt usikkert, så det må vi komme tilbake til. Det vi vet er at det blir på østlandet, og at det blir innen en radius på 2-3 timer fra Oslo :)

Mvh

Fredrik Sørlie - for anledningen i rollen som formann i Drift Club Norway :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta må jeg værra med på!!! Når hvor?

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel Rudskogen eller Våler det væ?

Åssen er det å herje på Våler a tru?Bruke en del av trafikksenteret da? c",) Få litt wannabe street-drift ;-) hau...

Er lyskryss og alt der!

Finnes det andre baner eller arealer på Østlandet a?Jeg vet ikke om noe vettugt avlukket område på Hedemarken iaff...

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å arrangere noe slikt på den svære parkeringsplassen foran de hangarene på Fornebu ?

Jeg var der på Porcheklubbens Autoslalom som var samme helga som Motorfestivalen.

Enkelte av deltakerne driftet friskt i stedet for å satse på gode tider så det burde jo ikke være noen stor forskjell mht. godkjenninger og tillatelser for denne typen bilkjøring.

Her er det jo potensialet for masse folk = god PR for DCN og de som sponser showet.

My 2 cents...

Noen dårlige bilder av plassen:

PorcheAutoslalomOgMotorfestivalV_r2004_016.sized.jpg

PorcheAutoslalomOgMotorfestivalV_r2004_012.sized.jpg

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider