Shakotan Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hepp folkens. Nå, hvordan er stemningen for en ny Drift Day. Planene er i ferd med å legges og vi jobber nå med den praktiske gjennomføringen av et nytt arrangement. Dato er ikke satt, men vi vil prøve å få til noe i løpet av de neste fire ukene. Opplegget vil bli ganske identisk med fjoråret, dog med bedre organisering og tidsskjema. DCN vil arrangere i samarbeid med Formula Drift, og arrangmentet blir sponset og sikret økonomisk av Raceshop og S-Com. Dette betyr at vi vil senke prisene betraktelig fra i fjor, samt at medlemmer i DCN vil få rabatterte priser. Dersom alle er klare for det booker vi en dato så fort som mulig. Sted er fremdeles litt usikkert, så det må vi komme tilbake til. Det vi vet er at det blir på østlandet, og at det blir innen en radius på 2-3 timer fra Oslo :) Mvh Fredrik Sørlie - for anledningen i rollen som formann i Drift Club Norway :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Kommer gjerne og knipser! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Glede seg, er klar for å få prøvd på litt drifting :). Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg er påååååå! :D Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 jeg er med hvis jeg får lånt meg en bil :) hvilke steder er aktuelle? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batman Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Detta må jeg værra med på!!! Når hvor? Siter Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Blir vel Rudskogen eller Våler det væ? Åssen er det å herje på Våler a tru?Bruke en del av trafikksenteret da? c",) Få litt wannabe street-drift ;-) hau... Er lyskryss og alt der! Finnes det andre baner eller arealer på Østlandet a?Jeg vet ikke om noe vettugt avlukket område på Hedemarken iaff... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Det eneste som er nesten 100% sikkert er at det hverken blir Rudskogen eller Våler ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg stiller opp, no mater where, sir! Just tell me when! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Må skifte motor først ;) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Yeah baby ! I'm inn !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Hva med å arrangere noe slikt på den svære parkeringsplassen foran de hangarene på Fornebu ? Jeg var der på Porcheklubbens Autoslalom som var samme helga som Motorfestivalen. Enkelte av deltakerne driftet friskt i stedet for å satse på gode tider så det burde jo ikke være noen stor forskjell mht. godkjenninger og tillatelser for denne typen bilkjøring. Her er det jo potensialet for masse folk = god PR for DCN og de som sponser showet. My 2 cents... Noen dårlige bilder av plassen: Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Det er absolutt en mulighet. Vet du hvilken klubb som arrangerte dette? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Det var http://www.porsche-club-norge.no Jeg vet at det også blir arrangert "vanlig" NAF/KNA autoslalom der : http://www.autoslalom.no. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTRacing Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 i'll be there!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg