frode79 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 ...og ikke fått noe respons??? Siter dette fyller opp tunet og garasjen hjemme: '91 Ford Sierra Sedan 2.0i DOCH CLX (min) '76 Lincoln Mark V Cartier Edition (gamlingens) '65 Ford Mustang Hardtop (gamlingens) '94 Chevrolet Blazer S-10 (gamlingens) '86 BMW 320i (bror) '74 Opel Commodore GSi Coupè (bror) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Først ringte en gammal tulling som ikke visste hva det var i det hele tatt. Hørtes ut som han bodde på noe HVPU-bolig eller noe. Kan ikke telles med i det hele tatt. Så var det en campingvogn-type som kikket på den. Hørte aldri noe mer. Ringte han også opp igjen for å høre, men han svarte bare at han "tenkte på det fortsatt". Bortsett fra dette en hel haug annonseselgere som jeg etterhvert skjeller ut på det groveste i håp om at de svartelister telefonnumrene mine. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Hvor mye skal du egentlig ha for bilen, og hvilken årsmodell er det? Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Det er en 1995 modell teknisk sett, men ikke registrert før oktober '96. Den er ikke bruktimportert. Varebil. Utseendet på den er det "nye" litt rundere i fronten ift de eldre typene men med de særegne lyktene som var kun på alle 95 modellene. (Tahoe, Sub, Pickup og Astro) De penere små lyktene kom året etterpå. Dette kan lett oppdateres på min. Kun grill og lykter trenger å byttes. Den er hvit, har vinduer rundt om, 8 x alufelger, nye dekk, krok, PIAA ekstralys, 1xairbag, diff, pluss alt "det vanlige" std. utstyret. Mesteparten av servicehistorikken er med, Tecktylbehandlet i sommer. Røykfri. Ift Amcars yrkesbil prisliste ligger den på ca 125.000kr. når man korrigerer for lav km stand ift alder 118.000km. Mulig det er litt høyt ved privatsalg og fargen trekker vel noe ned. Derfor har jeg lagt meg på 100.000 kr Kan ikke tro det er prisen det er noe feil med. Har sett på tilsvarende annonser på nettet og ingen ligger så lavt med tilnærmet lik årsmodell og km stand. Dessuten har flere av annonsene mine vært uten pris. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnieMan Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Tror folk tenker som så: Dyr, gammal varebil med tørst bensinmotor. Prisen virker ikke så ille med såpass lav km-stand. Fant forøvrig en maken til salgs hos Bergheim http://www.finn.no/finn/car/object?id=4005605&sid=841539108237188&pos=6&rub=2 Et tips: Regn ut hvor mye det vil koste å bygge om bilen til kombi- eller personbil og henvis til dette i annonsen. Kan vel ikke bli så dyrt på en såpass gammel bil. Tollvesenet har en kalkulator på nettsidene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Ombygging til personbil = 51000kr? Ombygging til kombinert bil = 22600kr? Jaja. Kanskje. Iht tabellen koster det 34304 å bygge den om til MC. Kanskje jeg skal lokke med det? En konkurrent til Goldwing, liksom Eller til snøscooter. Det koster bare litt over 9000kr! Har sett noen sånne belter man kan sette på istedefor hjul på Suburbans, var det ikke?...:D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnieMan Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Ja, hvem vet? Det kan alltids være noen på jakt etter stor familiebil. Og da er jo brukt det beste alternativet. Avgiftene her til lands gjør jo til at de fleste større biler er altfor dyre for de fleste familier. Astro har jo ellers en fin størrelse. Større enn de fleste MPVer, men ikke så stor som en van. Ellers virker det som om bruktbilmarkedet er litt "dødt" for tida. Prøvde selv å selge en bil for en stund siden, absolutt ingen respons (bortsett fra annonseselgere da:mad: ). Ser det hos mange bilforhandlere også, det er mange kurante biler som blir stående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Har også tenkt å ta en pause i annonseringen av bilen og prøve igjen utpå høsten. Har et tosidig forhold til bilen. På den ene siden liker jeg bilen innmari godt, men på den adre siden har den blitt uegnet til mitt bruk. Matpakkekjøring på en svingete opp-og-ned E-39 til jobb 25km hver vei er Astroen ikke laget for. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Foreslår at du legger inn en annonse i motorbørsen. Send inn 3 bilder, og betal 400kr for en stor annonseplass, det er verdt det! Hele Norge vil se bilen din i store fargebilder når de skumleser bladet, det er jo de største fargebildene man som oftest ser ;) Og selvfølgelig autodb.no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Prøver igjen til høsten. Kanskje jeg skal bygge den om med de mer moderne hovedlyktene som på 96 modellen? Trenger bare å bytte lykter og grill. Alt annet er samme. Hadde greid det for bare 3000kr. Uansett takker jeg for alle gode innspill, folkens! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg