Gå til innhold

Ladetrykk på GT-R?

Ranger emnet


UnO

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D

 

Bruker du bare en sånn flip-over bryter da også lader den mer?

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en bryter i àla F16 stil ( rødt deksel over bryteren), litt simplere utgave av justering ( i forhold til e manage osv) men det fungerer jævli bra :D Ligger i 3 gir, gir gass til den lader 0,9 bar, er det behov for mere er det bare å vippe over bryteren, så lader den 1.4, blir ganske bra skyv når du switcher. men har da ødelagt clutchen min på det der :D S nå venter jeg bare på ny clutch, sinter denne gangen:rolleyes:

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Turbo XS dualstage av naboen min, betalte 2500 for den, brukt en gang, men vet ikke hva de koster ellers, sikkert en 3000 eller noe sånnt. Du må ha en dobbel justering fremme i motoren, så er det bare trekke ledninger inn til bryteren, å fyre løs. noe av det kuleste jeg har kjøpt :D Kjører med en VDO trykkmåler nå, går ikke til mere en 1,5 bar, noe som er i minste laget, skal gå over til autometer måler, den går til 2 bar. Trenger ikke mere en en times tid på å montere dual stage måler, enkelt system :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører med 1,5 og 1.9 bar(dual stage) Fungerer fint det også;)

 

Min målte 285hk ved 5600rpm, da slapp vi opp for bensinpumpa klarte ikke mere..

 

Hadde 372nm å det er ikke så ille på en 1,8L motor.

 

 

Men disse målingene er med den gamle motoren skal se om man ikke får målt den nye nu snart vis men får tid..:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Jeg kjører med 1,5 og 1.9 bar(dual stage) Fungerer fint det også;)

Min målte 285hk ved 5600rpm, da slapp vi opp for bensinpumpa klarte ikke mere..

Hadde 372nm å det er ikke så ille på en 1,8L motor

Men disse målingene er med den gamle motoren skal se om man ikke får målt den nye nu snart vis men får tid..:D

 

Og det med orginalt drivverk og kasse??

Hmmm, tror jeg må ned i motorrommet og tukle litt gitt...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAZDA GT-R

 

TULL!!

 

Ja vel....:rolleyes: Vet ikke om jeg er helt enig i det men, det er nå din mening. Når du kjører på mer enn 1.5 i ladetrykk og kjører litt aktivt så er det begrenset hvor lenge girkassa holder. Det er det vel flere GTR eiere som kan fortelle regner jeg med, jeg kjenner hvertfall flere. Nå vet ikke jeg hvordan du kjører, men hvis du bruker bilen din skikkelig på 1.9 i trykk så skal ikke du komme og fortelle at girkassa di ikke tar kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår