UnO Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hvor mye ladetrykk kjører folk med her og hvor mye HK utgjør det? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg kjørte med 1.3 og det gir vel kanskje 250 gamp på hjula. Mr. X og Awex har bremset sine med 1.5 bar + Søk på 323 forumet så finner du vel resultatet. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hordan går det med gir/fordelingskasse da? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by Puff Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D Bruker du bare en sånn flip-over bryter da også lader den mer? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg hadde org clutch så den holdt bra men slurte en del. Det står en del info om girkassen og erfaringer i denne tråden: http://www.bilforumet.no/topic/1271-mazda-323-gtr-vs-fordi-sierra-cosworth/?do=findComment&comment=343153 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Er en bryter i àla F16 stil ( rødt deksel over bryteren), litt simplere utgave av justering ( i forhold til e manage osv) men det fungerer jævli bra :D Ligger i 3 gir, gir gass til den lader 0,9 bar, er det behov for mere er det bare å vippe over bryteren, så lader den 1.4, blir ganske bra skyv når du switcher. men har da ødelagt clutchen min på det der :D S nå venter jeg bare på ny clutch, sinter denne gangen:rolleyes: Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Sinter clutch har jeg(litt kukete å kjøre i 1. og2. ellers bra) mangler bare bryter og måler, hvor kjøpte du det? Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg kjøpte en Turbo XS dualstage av naboen min, betalte 2500 for den, brukt en gang, men vet ikke hva de koster ellers, sikkert en 3000 eller noe sånnt. Du må ha en dobbel justering fremme i motoren, så er det bare trekke ledninger inn til bryteren, å fyre løs. noe av det kuleste jeg har kjøpt :D Kjører med en VDO trykkmåler nå, går ikke til mere en 1,5 bar, noe som er i minste laget, skal gå over til autometer måler, den går til 2 bar. Trenger ikke mere en en times tid på å montere dual stage måler, enkelt system :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hei! Kjører 1,2 bar med stoor cooler 2,5" eksos og åpent filter så da er det vel en plass mellom 230-250 i følge de som kan dette. Det funker hvertfall kongebra. ;) -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jeg kjører med 1,5 og 1.9 bar(dual stage) Fungerer fint det også;) Min målte 285hk ved 5600rpm, da slapp vi opp for bensinpumpa klarte ikke mere.. Hadde 372nm å det er ikke så ille på en 1,8L motor. Men disse målingene er med den gamle motoren skal se om man ikke får målt den nye nu snart vis men får tid..:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Mr.X Jeg kjører med 1,5 og 1.9 bar(dual stage) Fungerer fint det også;) Min målte 285hk ved 5600rpm, da slapp vi opp for bensinpumpa klarte ikke mere.. Hadde 372nm å det er ikke så ille på en 1,8L motor Men disse målingene er med den gamle motoren skal se om man ikke får målt den nye nu snart vis men får tid..:D Og det med orginalt drivverk og kasse?? Hmmm, tror jeg må ned i motorrommet og tukle litt gitt... Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by UnO Og det med orginalt drivverk og kasse?? Hmmm, tror jeg må ned i motorrommet og tukle litt gitt... Og så må du ned i girkassa og tukle snart og da.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by JHS Og så må du ned i girkassa og tukle snart og da.... :rolleyes: TULL!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by MAZDA GT-R TULL!! Ja vel....:rolleyes: Vet ikke om jeg er helt enig i det men, det er nå din mening. Når du kjører på mer enn 1.5 i ladetrykk og kjører litt aktivt så er det begrenset hvor lenge girkassa holder. Det er det vel flere GTR eiere som kan fortelle regner jeg med, jeg kjenner hvertfall flere. Nå vet ikke jeg hvordan du kjører, men hvis du bruker bilen din skikkelig på 1.9 i trykk så skal ikke du komme og fortelle at girkassa di ikke tar kvelden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.