Mr.X Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Vil også påstå at girkassene tar kveld av og til... 2002 sesongen 6 ganger.. 2003 sesongen 4 ganger.. 2004 en gang foreløbig ;) Jappse kasser er noe dritt:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Mr.X Vil også påstå at girkassene tar kveld av og til... 2002 sesongen 6 ganger.. 2003 sesongen 4 ganger.. 2004 en gang foreløbig ;) Jappse kasser er noe dritt:mad: He-he! Håper ikke det er totalras hver gang? Hva er det som ryker da, er det drev? Hvor mye koster et slikt havari? -R-:rolleyes: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 11 ganger ? Terningkast 6 for innsats! Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Har tatt 2,3,4,og 5giret + fordelingskassa og girkasse huset.:D Mangler enda å ta 1 giret.. men skal klare det til sommeren..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Mr.X Har tatt 2,3,4,og 5giret + fordelingskassa og girkasse huset.:D Mangler enda å ta 1 giret.. men skal klare det til sommeren..;) Herlig at det finnes sånne folk! Selv bruker jeg bilen som firmabil,så det begrenser seg selv hvor mye jeg tør å herje. Står bilen så blir det lite $$. :D -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Hvilke dyser står der i Gt-r`n ? Er det så overdimensjonerte orginalt eller bytter dere dem? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 står orginale , men kjører på 5,5-6 bar bensintrykk.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Mr.X står orginale , men kjører på 5,5-6 bar bensintrykk.. whoo , det var høyt... Har du hatt bilen i rullende landevei med dette oppsettet? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 med gamle motoren. Målte 372nm og 285hk men fikk ikke dratt den lengere en til 5600rpm for den gamle bensinpumpen var forliten.. Det var med 1,5bar trykk.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Tenkte mer på a/f forholdet.. Lurer litt på hvordan dysene jobber med slikt bensin trykk. Vet jo at ved belastninger over 80% av dysenes hvile/arbeids tider kan du risikerer du at motoren får for mager blanding.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P Tenkte mer på a/f forholdet.. Lurer litt på hvordan dysene jobber med slikt bensin trykk. Vet jo at ved belastninger over 80% av dysenes hvile/arbeids tider kan du risikerer du at motoren får for mager blanding.. Hei du det her er et riskokerforum og passer ikke for sånne naziperer som deg:D Det er nemlig her de orntlige bilene blir diskutert. Etter det jeg husker fra gtr tiden min så leverte vel orginaloppsettet bensin til nærmere 1.3bar? men kan hende jeg huker feil:rolleyes: Ville vel være litt kjipt om pårsa di blei frakjørt av en "samme" bil som naboen på 70 kjører :D Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by enrico Hei du det her er et riskokerforum og passer ikke for sånne naziperer som deg:D Det er nemlig her de orntlige bilene blir diskutert. Etter det jeg husker fra gtr tiden min så leverte vel orginaloppsettet bensin til nærmere 1.3bar? men kan hende jeg huker feil:rolleyes: Ville vel være litt kjipt om pårsa di blei frakjørt av en "samme" bil som naboen på 70 kjører :D Ja med dem orginale dysene som er på 600ccm2 så burde ikke 300hk være noe problem.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by enrico Hei du det her er et riskokerforum og passer ikke for sånne naziperer som deg:D Det er nemlig her de orntlige bilene blir diskutert. Etter det jeg husker fra gtr tiden min så leverte vel orginaloppsettet bensin til nærmere 1.3bar? men kan hende jeg huker feil:rolleyes: Ville vel være litt kjipt om pårsa di blei frakjørt av en "samme" bil som naboen på 70 kjører :D men til 1,9bar!? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P men til 1,9bar!? Ikke så mange som kjører på sånt trykk... Kjenner en som prøvde, ble motorhavari det gitt :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by JHS Ikke så mange som kjører på sånt trykk... Kjenner en som prøvde, ble motorhavari det gitt :rolleyes: kan du skjønne det :rolleyes: Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg