Gå til innhold

Ladetrykk på GT-R?

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr.X

Vil også påstå at girkassene tar kveld av og til...

2002 sesongen 6 ganger..

2003 sesongen 4 ganger..

2004 en gang foreløbig ;)

Jappse kasser er noe dritt:mad:

He-he!

Håper ikke det er totalras hver gang? Hva er det som ryker da, er det drev?

Hvor mye koster et slikt havari?

-R-:rolleyes:

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Har tatt 2,3,4,og 5giret + fordelingskassa og girkasse huset.:D

Mangler enda å ta 1 giret.. men skal klare det til sommeren..;)

Herlig at det finnes sånne folk!

Selv bruker jeg bilen som firmabil,så det begrenser seg selv hvor mye jeg tør å herje. Står bilen så blir det lite $$.

:D -R-

Renault Espace 2,2 dt. Litt mods.

x 323 GT-R

x Mx6 2,5 v6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

Tenkte mer på a/f forholdet.. Lurer litt på hvordan dysene jobber med slikt bensin trykk. Vet jo at ved belastninger over 80% av dysenes hvile/arbeids tider kan du risikerer du at motoren får for mager blanding..

Hei du det her er et riskokerforum og passer ikke for sånne naziperer som deg:D Det er nemlig her de orntlige bilene blir diskutert.

Etter det jeg husker fra gtr tiden min så leverte vel orginaloppsettet bensin til nærmere 1.3bar? men kan hende jeg huker feil:rolleyes:

Ville vel være litt kjipt om pårsa di blei frakjørt av en "samme" bil som naboen på 70 kjører :D

Whoops, there goes another gearbox...

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by enrico

Hei du det her er et riskokerforum og passer ikke for sånne naziperer som deg:D Det er nemlig her de orntlige bilene blir diskutert.

Etter det jeg husker fra gtr tiden min så leverte vel orginaloppsettet bensin til nærmere 1.3bar? men kan hende jeg huker feil:rolleyes:

Ville vel være litt kjipt om pårsa di blei frakjørt av en "samme" bil som naboen på 70 kjører :D

Ja med dem orginale dysene som er på 600ccm2 så burde ikke 300hk være noe problem.;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by enrico

men til 1,9bar!?

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider