Mr.X Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by JHS Ikke så mange som kjører på sånt trykk... Kjenner en som prøvde, ble motorhavari det gitt :rolleyes: Hva skjedde brent stempel som på alle som ikke kjører opp bensintrykke eller bøyde han en råde?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Begge deler tror jeg... Gikk visst noe jævlig så lenge det varte, he he:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by JHS Begge deler tror jeg... Gikk visst noe jævlig så lenge det varte, he he:D Ja vet om en som har kjørt med 2.2bar med orginale stempler og råder... han bøyde vis en råde til slutt.. Mazdafun har vis også vært over 2bar og prøvd litt på gt-r.. Med den bunden som står i bilen min nu så skal dem mye til for at noe går til fans, men med forlite bensin kan jo ett stempel ta kveld. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Zeitronix WBO2 Løp og kjøp :cool: Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Cheesus! Det var billig ?? 279$ for bredbåndslambda (59$ for bare sensoren! ) Jeg trodde slikt kostet minimum 5K. Med EGT og trykkmåleren har man jo komplett pakke og kan "mappe" på gata. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Ja, den har fått meget gode kritikker alt i fra standarbiler til de med MAP standalone engine managment systems.. de foretok et gruppekjøp på et amerikanske bilforum da fikk de den for 250$ med lcd skjerm, EGT sensor ++ med dette koster den 400$ som standarpris. Tror det måtte vere min 10stk. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UnO Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Tenkte du på et gruppekjøp du da eller? Er det enkelt å montere? Og enkel å bruke? Kan ikke så mye om akkurat det der:confused: Siter 90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Enkelt å montere , og det første en burde kjøpe seg før en begynte med noe som helst av trimming , eneste er at den koster inkl frakt noen tusen men du får ikke noe mer power ut av den. Jeg vet ikke hvor enkelt det er å få til gruppekjøp her på forumet, ser jo at det er mange brukere med kontakter godt inn i norske "tunere" de vil vel få ganske bra tilbud på slike der... kan vel nemne at Motorsport-import har en WBO2 til 14000,- og dette er uten EGT som da koster 8000,- ei heller datalogging. La ut en tråd på us bilforumet om de var fornøgd med zeitronix WB`en.. Viser seg at den er like så nøyaktig som dyrer WBO. Har sjekka litt andre Us butikker også og WBO2 ligger mellom 200 til 800$ alt etter specs... Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jeg er med på gruppekjøp! PM meg hvis noen har et seriøst opplegg og orger dette. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 skjedde det no her? jeg er med :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allengero Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Puff Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D Hvordan er det for motoren å ligge med fult turbotrykk over en strekning på flere km? Siter -1987 BMW E30 325 og snacks -1990 Mazda 323F med et par ekstra deler -1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Har ikke hatt noe problemer med det enda, men veldig sjeldent at den lader hele tiden. Holder ikke full gass flere km, blir litt stor fart da :D Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Puff Holder ikke full gass flere km, blir litt stor fart da :D :D :D :D :D Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg