Gå til innhold

Ladetrykk på GT-R?

Ranger emnet

UnO

Anbefalte innlegg

Originally posted by JHS

Ikke så mange som kjører på sånt trykk... Kjenner en som prøvde, ble motorhavari det gitt :rolleyes:

Hva skjedde brent stempel som på alle som ikke kjører opp bensintrykke eller bøyde han en råde??

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JHS

Begge deler tror jeg... Gikk visst noe jævlig så lenge det varte, he he:D

Ja vet om en som har kjørt med 2.2bar med orginale stempler og råder... han bøyde vis en råde til slutt..

Mazdafun har vis også vært over 2bar og prøvd litt på gt-r..

Med den bunden som står i bilen min nu så skal dem mye til for at noe går til fans, men med forlite bensin kan jo ett stempel ta kveld.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har fått meget gode kritikker alt i fra standarbiler til de med MAP standalone engine managment systems.. de foretok et gruppekjøp på et amerikanske bilforum da fikk de den for 250$ med lcd skjerm, EGT sensor ++ med dette koster den 400$ som standarpris. Tror det måtte vere min 10stk.

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å montere , og det første en burde kjøpe seg før en begynte med noe som helst av trimming , eneste er at den koster inkl frakt noen tusen men du får ikke noe mer power ut av den.

Jeg vet ikke hvor enkelt det er å få til gruppekjøp her på forumet, ser jo at det er mange brukere med kontakter godt inn i norske "tunere" de vil vel få ganske bra tilbud på slike der...

kan vel nemne at Motorsport-import har en WBO2 til 14000,- og dette er uten EGT som da koster 8000,- ei heller datalogging.

La ut en tråd på us bilforumet om de var fornøgd med zeitronix WB`en.. Viser seg at den er like så nøyaktig som dyrer WBO.

Har sjekka litt andre Us butikker også og WBO2 ligger mellom 200 til 800$ alt etter specs...

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Originally posted by Puff

Jeg kjører med 0.9 og 1.4 bar(dual stage) Fungerer fint, kjører fint fra en s4 på 1.2 vertfall :D Kjører fra en volvo T5 på 1 bar:D dette er da biler med 220-230hk. Dette var da biler som kom i veien under testkjøring på forskjellige trykk. Var en 323 f og inniblant de, men den teller ikke:D

Hvordan er det for motoren å ligge med fult turbotrykk over en strekning på flere km?

-1987 BMW E30 325 og snacks

-1990 Mazda 323F med et par ekstra deler

-1970 Mazda 1500 deluxe også med et par ekstra deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider