Gå til innhold

I anledning betalt forsikring og omregistrering...

Ranger emnet


Dinglevims

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dinglevims

 

Gav 30k for den, men da var det litt småting som måtte gjøres... Veldig fornøyd. Går som faen!

 

Pass på å kjøre PENT med den til motoren er varm og sånt, og ikke minst, la turboen kjøle seg ned etter å ha kjørt..

De motorene der varer jo ikke lengst akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter'n hadde en slik for en god del år siden (1987 modell).

3.5l turbo, 252HK.

Gikk utrooolig bra til å være en diger slådde. 1.6 eller 1.7 tonn tror jeg. Testa bilen med 5 om bord og full bensintank (100 liter). Gjorde 0-100 på under 8 sekunder; med automat! Men her snakker vi om turbo-lag. Selv om 3.5l rekkesekser har et nydelig dreimoment fra under 2000rpm, var som å bli sparket i ryggen på 3.500.

 

God fornøyelse.

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk... Skal være forsiktig med den. Ryker den så har jeg aldri råd til å reparere...

 

Men det er en ting jeg lurer på... Hva skal jeg bruke for å få vekk den skiten som sitter nede i "rynkene" i skinnsetene? Vil helst ikke skade skinnet. Ser så stygt ut med sprekker og lignende.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Takk... Skal være forsiktig med den. Ryker den så har jeg aldri råd til å reparere...

 

Men det er en ting jeg lurer på... Hva skal jeg bruke for å få vekk den skiten som sitter nede i "rynkene" i skinnsetene? Vil helst ikke skade skinnet. Ser så stygt ut med sprekker og lignende.

 

Autoglym har noen produkter..

Leather cleaner for å rense, og leathercare eller.no for å beskytte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Takk... Skal være forsiktig med den. Ryker den så har jeg aldri råd til å reparere...

 

Men det er en ting jeg lurer på... Hva skal jeg bruke for å få vekk den skiten som sitter nede i "rynkene" i skinnsetene? Vil helst ikke skade skinnet. Ser så stygt ut med sprekker og lignende.

 

Mange i Porsche-miljøet skryter av dette http://www.leathermotive.com/

 

Sendte noen spørsmål dit på mail og fikk svar på Norsk (!).

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corvette

 

Pass på å kjøre PENT med den til motoren er varm og sånt, og ikke minst, la turboen kjøle seg ned etter å ha kjørt..

De motorene der varer jo ikke lengst akkurat..

 

Hva er det som er svakt med de da?

 

En kompis av meg har hatt den motoren der, i en gammel 5 serie, med ca 450-500hk.. Den hadde portet topp, større turbo, og electromotive.. Den røk ikke den.. annet en en toppakning i ny og ne` :D Men den vridde en 525 mellomaksling som en colaboks omtrent da! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår