Gå til innhold

Til de som har kjøpt tåkelykter.

Ranger emnet

SpeedWell

Anbefalte innlegg

Om dere skal bytte pærer, la bilen stå stille og la lyktene stå på mens du holder et godt øye med lyktene.

Pærene som fulgte med er merket med 55W, men en av de som har kjøpt satte inn andre 55W pærer og opplevde at plasthuset smeltet av varmen.

Han byttet fordi at de Kinesiske pærene lyste dårligere enn de 55W pærene man får kjøpt her i Norge.

Bare så dere er advart, jeg vil helst ikke ha noe krav om erstattning fordi noens bil har tatt fyr. :eek:

Venter på tilbakemelding av eksportør!

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjøper mitt sett av er super treige, svarer ikke på mail osv.

Ringte de isted, og jeg kan ikke et ord tysk så det ble på Engelsk.

Men tyskere er som regel så sta at de kan kun tysk så den samtalen ble det ikke mye klokt ut av.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

10 sett på tirsdag senest. FK, KW, Weitec, Supersport, INXX og Power Tech. Neste mulighet om nærmere 3 uker.

Tar og inn alt annet.

vet hvem jeg skal kontakte når det blir golf II tid :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Om dere skal bytte pærer, la bilen stå stille og la lyktene stå på mens du holder et godt øye med lyktene.

Pærene som fulgte med er merket med 55W, men en av de som har kjøpt satte inn andre 55W pærer og opplevde at plasthuset smeltet av varmen.

Han byttet fordi at de Kinesiske pærene lyste dårligere enn de 55W pærene man får kjøpt her i Norge.

Bare så dere er advart, jeg vil helst ikke ha noe krav om erstattning fordi noens bil har tatt fyr. :eek:

Venter på tilbakemelding av eksportør!

Sikker på at det ikke ble satt inn sterkere pære enn 55w?

Hvis det ikke går ann å bruke vanlige 55w som vi har i Norge så er vel ikke lyktene så brukbare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er den som satte inn nye pærer, vanlige H3 55w pærer kjøpt på bensinstasjonen...ble overrasket da de jeg tok ut også var merket med 55w, men da jeg allerede var i gang byttet jeg like godt, selv om jeg da regnet med at det ikke vile bli noe bedre lys...noe det ble...i noen timer før sprederne brant opp. Så det så! :D

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

55W er jo 55W, Ohm's lov dekker hele verden skulle en tro.

R= U/I

I = P/U (P = effekt , U = Spenning)

så igjen.. du har rett :D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider