Gå til innhold

Byttet luftfilter

Ranger emnet

Genetic

Anbefalte innlegg

tror jeg trenger en tur på fylla, klarte å måle og kappe skjeivt av en eller annen grunn, men har funnet på en god ide ang. festing av filter og slikt, får prøve igjen i morgen, bare jeg får det helvetes målet korrekt.

rart når bilen høres ut som en 200sx...

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du har LMM må du bruke en overgang for å montere filteret. Du skal ikke fjerne den.

Den som sitter på min motor er en mekanisk type. Det vil si at når motoren suger luft endres spjelddtillingen til LMM og ett potensiometer gir ett signal ut til ECU om hvilken stilling spjeldet står i.

Dette avgjør hvor mye bensin motoren skal få.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. det er sikkert vakuum slangene for varmluft spjeldet du tenker på. To tynne slanger som går inn på siden der.

Du vil se det om du har LMM for da er den festet på toppen av boksen.

Du hadde vært nødt til å ta ut stikkeren til den for å i det hele tatt kunne åpne luftfilterboksen og bytte filteret.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alu plater leder varme utrolig godt, derfor rørleggere somregel legger vannbornvsrmerøra sine i alu plater utover hele gulvet, så om det er om å gjøre å ikke få det varmt vil jeg anbefale å ikke bruke alu plater eller rør. mener jeg hvertfall

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider