Gå til innhold

Byttet luftfilter

Ranger emnet

Genetic

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Oleee

Etter det jeg skjønner, så fester du (flexi) røret der du har luftinntak istdedenfor tåkelys? Genialt det da..:)

Men for meg som ikke har det luftinntaket, og vil ha tåkelys...burde jeg legge opp et rør ved grillen? For hvis jeg legger røret der tuta sitter, så forårsaker det "naturproblemmer" når jeg kjører i regn/snø u name it...right? :(

da må du kle åpningen med en strøpebukse fra madammen..

men så kommer jo den kjipe delen da denne sikkert fryser igjen under vinteren..

hmm..problematisk sku det være..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope..

men tror det har noe med at jeg kjøpte luftfilterkit..

hvis ditt er for stort så er det jo bare og fore på noen runder med isolasjonsteip..tar ikke skade av det, heller det motsatte..

hvis du setter det på såpass nære, så kan jeg vedde skoa mine på at du får rå lyd ved gasspådrag ;)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

nope..

men tror det har noe med at jeg kjøpte luftfilterkit..

hvis ditt er for stort så er det jo bare og fore på noen runder med isolasjonsteip..tar ikke skade av det, heller det motsatte..

hvis du setter det på såpass nære, så kan jeg vedde skoa mine på at du får rå lyd ved gasspådrag ;)

det stemmer nok det, men holder en knapp på at du får minst like rå lyd med et gromt metall rør..

men har du kule sko så går jo det ann.. går personlig rundt i tommy hillfiger tøflene jeg fikk til jul for 2 år sia for tia. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder woohoo :D

http://img.photobucket.com/albums/v193/Valkyre/bil/

Slå dere løs..

Har "sota" baklyktene med blå spray, syns det passa mer til bilen min siden den ikke er svart, bytta til nytt VW merke bak også, SVIIIN dyrt 212 kroner for ett plastikk emblem :eek: men pent ble det da :D (dette gjorde jeg for et par dager siden)

Skal bruke den samme sprayen på side blinkersene, kanskje forran også hvis jeg får nok..

Stab. stag er på plass som dere ser, også demperne forran, må vente med demperne bak til i mårra, har bestilt nye mansjetter siden de som var der var pill rottene, de forran var fine..

Fler bilder kommer i mårra, håper å være ferdig med å lakkere kanalene og sette på effektanlegget, demperne kommer på rundt klokka 10-11 for da får jeg nye mansjetter :D

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

det stemmer nok det, men holder en knapp på at du får minst like rå lyd med et gromt metall rør..

men har du kule sko så går jo det ann.. går personlig rundt i tommy hillfiger tøflene jeg fikk til jul for 2 år sia for tia. hehe

feite sko ja, kan du banne på :)

her er lyden i min med baaaare luftfilteret ..(gammel film)

save target as

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel ikke BARE 1,6 liters du Mandel? Hehe...;) Høres ut som noe helt annet spør du meg!! Du må vel ha lagt på noe lyd til filmklippet vel?!? :rolleyes:

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider