Gå til innhold

Byttet luftfilter

Ranger emnet

Genetic

Anbefalte innlegg

Originally posted by mono

har funnet ut nå at det er potta mi som lager skikkelig brumle lyd nå og ikke sportsluft filteret som ligger oppi orginal "boksen"

vurderer derfor og skaffe meg ett av disse green filterene, hva koster dem?

Får kjøpt et universal filter hos Torshov, 249 kr. Green filter eller ikke, har ikke mye å si, kanskje litt på slitasje men, blir lik lyd.

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan er denne rusta oppstått? ved skader? slik som jeg har forstått så er golf 3 karosseriene galvaniserte, og rustet bare rundt viduene der vannet blir liggende. jeg for min del har bare noen få rustbobler på bakluka i den på kanten der ved lykta. på undersiden på en måte. ellers er bilen rustfri. så litt sliten ut den lakken din også, mye småriper, trenger seg nok en polering?

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i garasjen med bærbar pc og trådløs adsl :D Skikkelig koselig, kan jo svare på noen spørsmål mens jeg sitter her å venter på at sparkelen skal tørke.

Originally posted by mono

hvordan er denne rusta oppstått? ved skader? slik som jeg har forstått så er golf 3 karosseriene galvaniserte, og rustet bare rundt viduene der vannet blir liggende. jeg for min del har bare noen få rustbobler på bakluka i den på kanten der ved lykta. på undersiden på en måte. ellers er bilen rustfri. så litt sliten ut den lakken din også, mye småriper, trenger seg nok en polering?

Rusta ved forhjulene er jo etter steinsprut som river vekk det beskyttende laget som er der, den ene rust flekken ved bakhjulet er jeg ikke sikker på åssen har kommet der, kan jo hende det var en stor steinsprut skade der som har utviklet seg...

Ellers så er min rustfri, litt rust på lista til grillen men, STORE steinsprut skader, skal kjøpe ny senere uansett, så jeg gidder ikke gjøre noe med den.

Lakken min er veldig sliten å ripete, på taket så har de amatørene som har hatt bilen før meg klart å ripe opp når de skulle sette på de tak dingsene, hjerneteppe :D husker ikke hva de heter.. Skal spare i vinter å se om jeg får spandert en hellakkering til våren eller vinter 2005. Skal polere i mårra hvis jeg får tid, ellers får jeg vente til søndag, hvis jeg ikke blir helt kake etter fylla som kommer på Lørdag :D

Originally posted by Mandel

ser ut til og trenge senkeskåler foran for og få det likt :)

men for all del..meeeeget bedre enn før..

gleder meg til filmklipp jeg ..

mvh

Den ser høyere ut fårran siden den ikke står helt rett, bilen altså :D. Nå som den er tilbake i garasjen så er det ikke noe forskjell mellom fårran å bak, kan slenge opp bilde..

Men hvis jeg setter på senkeskåler forrån så blir den 15 mm lavere, da blir det kanskje litt mer stuk på den, det er tøft :D

Er forresten flere bilder her nå, 6 første : http://img63.photobucket.com/albums/v193/Valkyre/bil/

spammer.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider