jettamaster Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 kor får man kjøpt plexiglass stenger? er det nokon plasser på nettet der man får kjøpt det? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Vink Plast AS Sofiemyrv. 10, 1412 Sofiemyr TLF: 66 81 97 00 Skal du ha deg strippestang nå? :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Clas Ohlson kanskje? Ellers er det nok sikkert noen glassmestre eller reklamefirmaer i Bergensområdet som kan hjelpe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by jettamaster kor får man kjøpt plexiglass stenger? er det nokon plasser på nettet der man får kjøpt det? Skal du lage engle lys??? Isåfall får du kjøpt "persienne"- stang i plexi hos KID på Triaden storsenter i Lørenskog. kosta ca 40kr/m tror jeg! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by rakriste Skal du lage engle lys??? Isåfall får du kjøpt "persienne"- stang i plexi hos KID på Triaden storsenter i Lørenskog. kosta ca 40kr/m tror jeg! nei eg skal ikkje lage engle lys eller strippestang. strippestang hadde gjort seg her heima og i bilen. nei eg skal lage noko til bilen. kan ikkje sei det før eg er ferdig. trenger ei stang på ca 50cm og på ca 5-8mm ø Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by jettamaster nei eg skal ikkje lage engle lys eller strippestang. strippestang hadde gjort seg her heima og i bilen. nei eg skal lage noko til bilen. kan ikkje sei det før eg er ferdig. trenger ei stang på ca 50cm og på ca 5-8mm ø prøv KID eller en annen form for gardinbutikk.. de har eller bestiller helt sikkert for deg. spent på hva du skal lage. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 hvor på sotra holder du til? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by J-Unit hvor på sotra holder du til? på vest sida, ikkje langt ifra ågotnes. er det du som har et svært mitsubishi logo i bakruta? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 de har det på http://www.elfa.se/no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by rakriste Skal du lage engle lys??? Isåfall får du kjøpt "persienne"- stang i plexi hos KID på Triaden storsenter i Lørenskog. kosta ca 40kr/m tror jeg! vil nå si at min tutorial på englelys var bra nok jeg da :D Men plexistang og leds funker sikkert bra det og :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by flesvik de har det på http://www.elfa.se/no/ finner ikkje eg. gjør du? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 ja søk på plexiglass i det lille søkevinduet oppe til venstre eller bruk denne linken: http://www.elfa.se/elfa/produkter/no/2003491.htm 5 mm og 50 cm lang koster 67,10 kr + evt frakt hvis du ikke bor i nærheten av oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg