Gå til innhold

Takk til verkstedet på Nesttun!

Ranger emnet

eraser

Anbefalte innlegg

Mistet bremsene mine på Nesttun og svingte innom Shell-stasjonen der. Der var der var det en mekaniker som skulle til å gå for dagen, men snill som han var tok han bilen inn og fikset den på stedet! Skulle heller ikke ha noe for det! Makan til service har jeg aldri opplevd! :)

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mekanikere er det vi vil ha! De kan gjerne ta betalt for det,men det at de gidder å hjelpe selv om de gjerne vil hjem etter endt dag på jobb,er ganske nobelt. Da jeg fikk problemer med den forrige bilen,stakk jeg innom merkeverkstedet 5 minutter før de stengte,og det var en mann igjen der,som ble igjen for å hjelpe meg.. Tok litt over en time,men betalte en symbolsk sum som han kalte det.. Du kan ta timeprisen på ca 800 å dele på fire,så får du summen jeg betalte,og da var jeg en lukkeleg mann!

All ros til dere mekanikere!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eraser

Mistet bremsene mine på Nesttun og svingte innom Shell-stasjonen der. Der var der var det en mekaniker som skulle til å gå for dagen, men snill som han var tok han bilen inn og fikset den på stedet! Skulle heller ikke ha noe for det! Makan til service har jeg aldri opplevd! :)

Takker!

:eek: Finnes det slike mennesker i bilbransjen i Norge? Trodde vi måtte til danmark for å finne det!? :D

Seriøst, det er en gest som vi ikke opplever til dagen! Dessverre! Litt for mye snakk om penger i alle bransjer!

ES

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 90-300te

:eek: Finnes det slike mennesker i bilbransjen i Norge? Trodde vi måtte til danmark for å finne det!? :D

Seriøst, det er en gest som vi ikke opplever til dagen! Dessverre! Litt for mye snakk om penger i alle bransjer!

ES

i danmark har dei super sørvis på lokale verksteder.

var i danmark på ferie der nede for mangen år sidan. punkterte med ein starcraft. fant eit lokalt verkstad. dei fiksa det på timen sjølv om det var midt på kvelden, der fekk me også ein "liten ein" og røde pølser og brus til barna. det var sørvis og betalte bare 100kr

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

i danmark har dei super sørvis på lokale verksteder.

var i danmark på ferie der nede for mangen år sidan. punkterte med ein starcraft. fant eit lokalt verkstad. dei fiksa det på timen sjølv om det var midt på kvelden, der fekk me også ein "liten ein" og røde pølser og brus til barna. det var sørvis og betalte bare 100kr

Hehe, billig er det også der! Var i danmark i sommer jeg og, hadde en bensinlekkasje ingen i norge hadde tid og mulighet til å fikse! Svingte innom ett lokalt ford verksted i en liten by/bygd (jeg kjører (eldre) Mercedes, men nærmeste verksted var vel drøye 10 mil fra der vi ferierte) og spurte om de hadde tid til å titte på det iløpet av den neste uka!

kjør inn bilen på den bukken så skal jeg ta det sa mannen! Drøy halvtime-tre kvarter etterpå skulle han ha 150,- for arbeid og ca 25cm bensinslange + 2 slangeklemmer! Imponerende billig spør du meg! :) Deilig å være norsk i danmark!

ES

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider