Gå til innhold

bakaksel?

Ranger emnet


volvo242TIC

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du flink og bytter olje ofte,rundt 4-500 mil holder de veldig lenge.

Og så klart,alt har jo med kjørestil å gjøre.

Jeg kjører over 500 hester på en 1031 med original og noe ombygd lamelldiff,og det holder..."bank i bordet".

Men bytt olja innimellom,så skjønner du hva jeg mener når du skrur ut tappepluggen...

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en, men den er diff`n ødelagt på.. Du kan jo sveise den sammen slik at du har sperre, eller så må du bytte "pinjong`n " eller hva dem kaller dette rælet neddi der..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte sier jeg bare. En kamerat har ødelagt 2 bakaksler UTEN diff med en b21a...

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Jeg har en, men den er diff`n ødelagt på.. Du kan jo sveise den sammen slik at du har sperre, eller så må du bytte "pinjong`n " eller hva dem kaller dette rælet neddi der..

 

pris?

jeg vet av 1031 innmat serru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

jeg har bakakslinger...:D

vet riktig nok ikke hvordan utveksling det er, men...

 

her en fra 242 77mod m/b19 og en fra en 245 88mod m/b230k...

 

Den fra 88'n, er nok sannsynligvis en 1031 med ca 3.25:1 utveksling. Ikke kast den med det første.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Jeg har en, men den er diff`n ødelagt på.. Du kan jo sveise den sammen slik at du har sperre, eller så må du bytte "pinjong`n " eller hva dem kaller dette rælet neddi der..

 

pinjongen er den som du fester mellomakselen i, pinjongen går inn på kronhjulet.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

 

Den fra 88'n, er nok sannsynligvis en 1031 med ca 3.25:1 utveksling. Ikke kast den med det første.

 

hva er egentlig så spesielt med den? og hvor mye er den verdt?

er det en sperreaksel eller har jeg tatt litt feil? :P

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår