Vomaz Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 kan du regne ut hva som er rett giring/utveksling da???:rolleyes: kan sjekke senere (i helga) viss det er ønskelig:) men skal jeg sjekke på akslingen fra 88 el fra 77??? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Vomaz kan du regne ut hva som er rett giring/utveksling da???:rolleyes: kan sjekke senere (i helga) viss det er ønskelig:) men skal jeg sjekke på akslingen fra 88 el fra 77??? altså, riktig giring da tenker jeg på det at motoren skal sende signaler til girkassen sin ecu. jeg fikk høre av volvohuggeren at bakaksel endreet fra 4siffret til 5siffret giver en gang på 90 tallet? vet ikke om det har av relevanse? det er iaff. 48 tenner jeg trenger. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mambo har du orginal gasser til tsx ? :P må få sammen pedden så skal jeg se om jeg må ha det :P joda har nok d!! ikke helt komplett, mangler låsinga på nåla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 tamt :P skal sette den sammen selge den og kjøpe felger :D hehe :P men hmm.. veit du om det går ann å bruke nåle og sånt fra trimmgassern ? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Originally posted by Mambo tamt :P skal sette den sammen selge den og kjøpe felger :D hehe :P men hmm.. veit du om det går ann å bruke nåle og sånt fra trimmgassern ? joda d går! kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 hvor mye hadde du tenkt? må fikse istand pedden først da, og se om den starter med detta jeg har :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Mambo hvor mye hadde du tenkt? må fikse istand pedden først da, og se om den starter med detta jeg har :P 200 spenn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 vi får se daveitdu.. 200 inkludert frakt så snakker vi :P iom at den er "ødelagt" :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 jupp, samler på volvo skrot jeg å, kjekt å ha et lite deler lager hjemme hvis noe skulle gå til helvette:) Jeg er også en som røsker med meg go' deler på hugger'n, hvis jeg finner det.:cool: Fant denne turtelleren på hugger'n for 2 uker sia,Ga 200 spenn for den. Er denne vanskelig å få tak i? verdt mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Mambo vi får se daveitdu.. 200 inkludert frakt så snakker vi :P iom at den er "ødelagt" :P tjo men sender ikke før jeg har spenna på konto ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Lasse_GT jupp, samler på volvo skrot jeg å, kjekt å ha et lite deler lager hjemme hvis noe skulle gå til helvette:) Jeg er også en som røsker med meg go' deler på hugger'n, hvis jeg finner det.:cool: Fant denne turtelleren på hugger'n for 2 uker sia,Ga 200 spenn for den. Er denne vanskelig å få tak i? verdt mye? Jeg FIKK en slik turteller (i instrument) for noen uker siden. Har turteller allerde men fyren skulle kvitte seg med endel deler, så da sier man jo ja! Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Lasse_GT jupp, samler på volvo skrot jeg å, kjekt å ha et lite deler lager hjemme hvis noe skulle gå til helvette:) Jeg er også en som røsker med meg go' deler på hugger'n, hvis jeg finner det.:cool: Fant denne turtelleren på hugger'n for 2 uker sia,Ga 200 spenn for den. Er denne vanskelig å få tak i? verdt mye? Hvem skrudde den ut....*kremt*....?;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mai 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2004 Originally posted by Lasse_GT jupp, samler på volvo skrot jeg å, kjekt å ha et lite deler lager hjemme hvis noe skulle gå til helvette:) Jeg er også en som røsker med meg go' deler på hugger'n, hvis jeg finner det.:cool: Fant denne turtelleren på hugger'n for 2 uker sia,Ga 200 spenn for den. Er denne vanskelig å få tak i? verdt mye? kunne fått den for en 50 lapp av meg ;) tror jeg har hele instrumentpanelet liggende også. kaster ikke volvo deler nei! (men roter de bort):rolleyes: Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg