kaizer Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Hei igjen! Ser ut som det går for ny lakk nå, men synest det er litt trist at merkene på sidene ryker. Kan de reddes eller kan det skaffes nye? -R- :rolleyes: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Vet alle bortsett fra meg hvilken klistremerker dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Ingen problem, bare å bestille hos Mazda. Har bestilt alle mine der akkurat nå, da bilen min også er i lakkboksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Originally posted by MAZDA GT-R Ingen problem, bare å bestille hos Mazda. Har bestilt alle mine der akkurat nå, da bilen min også er i lakkboksen. Supert! Hvor mye betaler du for lakkeringen? samme farge? -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Tror lakkeringa kommer på rundt 1500, har gjort litt byttejobb med en kar. Håper jeg får den igjen litt tidlig i uka så jeg får montert ferdig til våler. Samme svartefargen ja. PZ uten klarlakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg