soskarse Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Vi får se om svenskene tørrrr å komme!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 20, 2002 Rapporter Share Skrevet April 20, 2002 Originally posted by soskarse Vi får se om svenskene tørrrr å komme!! Til en dag på strippen på Gardermoen?? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Tørr vi å dra til dem da? Kunne tenke meg noen turer over for å sjekke ut diverse severdigheter. feks. It's Fun2, Super Lemon, SilverSupran, Supramannen, og annet som det går rykter om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 Originally posted by boXer Tørr vi å dra til dem da? Kunne tenke meg noen turer over for å sjekke ut diverse severdigheter. feks. It's Fun2, Super Lemon, SilverSupran, Supramannen, og annet som det går rykter om :) er det noen som har noen datoer for dragrace i svergie da? Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 Originally posted by lordbongo er det noen som har noen datoer for dragrace i svergie da? http://www.zatzy.com/kalender/index_kalender.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet April 26, 2002 Rapporter Share Skrevet April 26, 2002 Hei. Jeg får besøk av 2 svenske Suprar på "en dag på stripa" på gardermoen 29. juni :) vi kan bli så mange som 6 supra der da... 4 stk med over 700 hk :) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg