Gå til innhold

Stoppa Av Onkel Blå !

Ranger emnet


LilleGud

Anbefalte innlegg

Originally posted by LilleGud

hele poenget med denna threaden her var faktisk og få frem at politi faktisk kan gjøre en grei jobb og være relativt greie ! men det har vis kokt bort !

 

Beklager, tror det var min skyld:rolleyes:

 

Purken kan faktisk være greie også, å gjøre jobben sin bra.

Som f.eks. den gangen i sommer, da jeg drev å bytta ut endel stereo-greier i bilen, bilen stod med panseret oppe, ene vinduet halv-veis oppe og jeg lå gjemt på gulvet. det kjørte en sivil mondeo purk forbi. han trodde kanskje at det varet bil innbrudd på gang. han stoppa et stykke bak meg, jeg titta opp, tenkte ikke noe mer over det. etter ett par minutter kom han bort og spurte om det var min bil, hvem bilen var registrert på, legimitasjonen min osv. da alt stemte så sa han at han bare ville være sikker på at det ikke var et bil innbrudd, positivt at han gadd å stoppe å sjekke enda han godt visste hvilken bil dette dreide seg om..

 

sånn nå er vi vel tilbake på topic igjen?;)

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom kjørende fra metrosenteret på skårer mot sportshuset...for dem som vet hvor det er...

 

samme strekka som jeg mista lappen for 1½ år siden.

 

der sto onkel for å vinke meg inn...der sto det 3 ungdommer fra trygg trafikk eller no.

skulle krysse av på et skjema.

 

''hva er du mest redd for når du kjører i fylla'' sto det...

 

''hei sorry men jeg kjører ikke i fylla'' sa jeg.....

 

''jammen hvis du hadde gjort det da'' sa jenta....

 

skikkelig gjennomført......

 

kryssa av på

 

redd for å skadebilen

skade andre

miste lappen...

 

å når jeg skal kjøre, så sier a...

 

takk for at du tok deg tid til å stoppe........

HELLO!!!!!....det sto en politimann i veien med refleksvest og stoppskilt.....''nei han der skal sikkert haike.....kjører forbi jeg''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Invitron

Sånn er det nok ikke her jeg bor..en av pol10 folka ga kona si parkeringsbot for å ha parkert feil i garasjen..en morgen stod han i pysjamas nedi her og målte farten..da er du ikke helt god..men, han har vært på galehus av no slag oxo da..

 

Hehehe, og kona sto nedi gata i berre trusa og stoppa bilane som køyrde for fort.

Dei kommuniserte med to pappbeger med hyssing imellom.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

 

hææ??

finns det sånne politimenn i moss?? de jeg har møtt er totalt idioter.. ble stoppa inne i mosseporten tunellen på sykkel?!? stoppa for å sykle for fort i 40sona?!?

 

 

Det er ikke lov for gående/syklende å oppholde seg inne i en tunnell da! Det lærer du når du tar lappen....

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov for gående/syklende å oppholde seg inne i en tunnell da! Det lærer du når du tar lappen....

 

*hum* ikke for å være vanskelig, men det kan ikke jeg huske å ha lært.. Er jo mange ganger de ikke er noen annen vei utenom da. Her på Sunndalsøra f.eks må man sykle på sjøen om man ikke tar veien gjennom tunnelene da men.. (tror det går en gjenngrodd sti utenom tunnelen) Bare som ett eksempel altså.

Folk må jo få lov til å sykle da??? Ikke på motorvei da seff, men men.. Bare en tanke :) hehe

 

*hum* Nå klabba jeg til internett igjen sånn att all skrift blir bitteliten.. *ler* vittig gitt..*slå av dataen og ikke si noe om det til Code-kæren*

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte en renault 5 turbo2 en gang, og prøvde den litt.... Gassa på forbi politistasjonen, de har jo stengt i helgene uansett tenkte jeg, men neida, akkuratt idet jeg passerte åpna porten seg og politibilen kom ut...jeg hadde sikkert over 100km/t...ooops!

Uffda tenkte jeg og kjørte inn til siden for å vente på dem... Politimannen kom ut og skulle ha vognkort og førerkort, så sa han "fet bil detta ass!!" "kult" tenkte jeg... han sa at jeg kunne vel ha droppa å gi fullt akkurat forbi poltistasjona, og det var jeg vel forsåvidt enig i... så spurte han om jeg hadde testa toppfarten enda. "åneeeei" sa jeg... Pyse sa han og ga meg vognkortet og lappen tilbake. DET var en ålreit fyr:D

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Jeg lånte en renault 5 turbo2 en gang, og prøvde den litt.... Gassa på forbi politistasjonen, de har jo stengt i helgene uansett tenkte jeg, men neida, akkuratt idet jeg passerte åpna porten seg og politibilen kom ut...jeg hadde sikkert over 100km/t...ooops!

Uffda tenkte jeg og kjørte inn til siden for å vente på dem... Politimannen kom ut og skulle ha vognkort og førerkort, så sa han "fet bil detta ass!!" "kult" tenkte jeg... han sa at jeg kunne vel ha droppa å gi fullt akkurat forbi poltistasjona, og det var jeg vel forsåvidt enig i... så spurte han om jeg hadde testa toppfarten enda. "åneeeei" sa jeg... Pyse sa han og ga meg vognkortet og lappen tilbake. DET var en ålreit fyr:D

 

 

:D thumpsup det hørtes ut som en kul Politimann

Han het vel ikke Politimester Bastian??

:rolleyes:

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som tok brekksladd foran politi stasjonen i molde(brukte innkjøringa til kinon) med en 6.5m lang Chevy pikkup. Han viste ikke at stasjonen lå der:D. Reiste bort til kina resturangen ved enden av bygget for å spise. Han og 3 andre hadde akkurat fått satt seg ned når mobilen ringte. Det var mora som lurte på hva i HELVETE han dreiv på med. Purken hadde ringt (bilen var regga på hu) og forlagte att hu kom bort med førerkortet. Endte med at han tok første ferge hjem. Har ikke hørt noe mere heller:D.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår