capri-pia Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Brukte bio micro eller noe da jeg jobba på bilpleien. Sprut på og la det virke til du kan dra fingeren forsiktig over uten at du kjenner noe dritt, og spyl av igjen. Funka som faen det Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeMpO Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 bahh...er det virkelig mulig?fikk tak i no paraffin nå...men ennå så er ikke lakken glatt og fin! Nå gir jeg snart opp:rolleyes: vet ikke om jeg gidder å kjøpe autoglym tar remover for å teste engang, når ikke paraffinen klarer å fjerne dritten engang... HJELP!hva skal jeg gjøre.....jeg er ikke fornøyd før jeg har HELT glatt lakk igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Sitrus rens kan også funke, pleier å bruke det på firmabilen der du ser disel søl osv. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Kjør innom Bilpleiespeialisten i drammen og spør om du kan få kjøpe en liter med Cartec Emunol La dette virke ca 2-3 minuter og spyl av Da er det vekk, kan garantere. http://www.cartec.no martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeMpO Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Kjør innom Bilpleiespeialisten i drammen og spør om du kan få kjøpe en liter med Cartec Emunol La dette virke ca 2-3 minuter og spyl av Da er det vekk, kan garantere. vel, det er verdt et forsøk... å siden du er så sikker i din sak om at det skal fungere, så må det jo bare gjøre det?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 Har jobbet for Cartec og bruker disse produktene selv både privat og på på jobb (Møller E-18) så disse kan jeg stå for. Plusset med produkter fra Cartec er at det er funksjonelt, pris og ikke minst at det at det ikke er 12 forskjelige produkter for samme jobben (f.eks lakkrens) Emunol kan kjøpes både i 1L og 25L men proffene bruker nok bare 25L Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mai 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 AutoGlym Intensive Tar Remover får du på BilXtra på Åssia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg