Gå til innhold

Funderer på å shoppe A3...

Ranger emnet

Pellick

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by a3fanatic

har du penger nok til både forsikre og kjøpe en 1.8T så burde jo det blir valget. Ellers er jo 1.6'n og 1.8'n også fin fin.

Man vil jo ha Quattro! (også kan det være lurt å kjøpe en bil med litt utstyr, både for egen komfort og ikke minst for å lette salget av den :))

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

Kommer fra mannen med 1.6er og plastic fantastic :D

hehe..eyelid..elskling..må du passe deg før jeg begynner å puste ut diverse "dusj scene's" ;)

Nei..men alle er vel enige om at det er ett spørsmål om penger. Hvem hadde ikke ønsket seg en TQ eller en S3? Har man penger kjøper man. Har man ikke kjøper man 1.6/1.8 om man absolutt hellig har lyst på A3.

HeHe..plastikk er koselig til tider det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW:

Originally posted by a3fanatic

Nei..men alle er vel enige om at det er ett spørsmål om penger. Hvem hadde ikke ønsket seg en TQ eller en S3? Har man penger kjøper man. Har man ikke kjøper man 1.6/1.8 om man absolutt hellig har lyst på A3.

HeHe..plastikk er koselig til tider det...

Så faktisk en S3 til 230' her i Motorbørsen nå...

Gått 125' km da...

Løp og kjøp. Anbefales. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis en nabo med sans for go'biler i hvertfall. Står en rød s3 på parkeringen utafor blokka mi, så jeg kan jo bare hoppe inn i den og fise avsted. Jeg har jo "nøkler" som funker (murstein og kabelkutter) :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A3'n er ikke akkurat billig å forsikre da. Dette er hos gjenstridige:

Personbil: AUDI A3 1.8 5V (1998)

Årlig kjørelengde: 12.000 km

Bonus: 20 %

Ekstrautstyr inntil kr 10.000

Ansvar 7694

Kasko Uten leieb 7000 12451

Fører- og passasjerulykke 157

Sum: 20302*

Jeg er 25 og bor i Oslo, regnet med litt høy pris men det får da være grenser. Omtrent samme pris i Sparebank1 også.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pellick

A3'n er ikke akkurat billig å forsikre da. Dette er hos gjenstridige:

Personbil: AUDI A3 1.8 5V (1998)

Årlig kjørelengde: 12.000 km

Bonus: 20 %

Ekstrautstyr inntil kr 10.000

Ansvar 7694

Kasko Uten leieb 7000 12451

Fører- og passasjerulykke 157

Sum: 20302*

Jeg er 25 og bor i Oslo, regnet med litt høy pris men det får da være grenser. Omtrent samme pris i Sparebank1 også.

Uten bonus blir ting for dyrt, ja.

Jeg forsikrer min A3 TQ i Gjensidige, og med 50% bonus og 28 år så slipper jeg unna med en god del under halvparten. (UrQ-en var forøvrig dobbelt så dyr å forsikre som A3-en - ikke bra...)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider