El_diablo Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Har tilfeldig vis brukt litt sort lakk til å pynte litt på bilen min med, men etterpå finner jeg ut at det står ikke at lakken kan brukes ute. Hva kan skje?? "Oljemaling, matt Malingen er en løsemiddelbasert, tixotrop oljemaling som gir en slitesterk og hardfør overflate på tre og metall innendørs. Påføres med pensel, rulle eller sprøyte. Forbruk: 8–10 m²/liter. Tørketid: 5 timer, overmalingsbar ca. 20 timer. Tynning/rengjøring: white spirit. Innhold: 1 liter." Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Italiano power Har tilfeldig vis brukt litt sort lakk til å pynte litt på bilen min med, men etterpå finner jeg ut at det står ikke at lakken kan brukes ute. Hva kan skje?? "Oljemaling, matt Malingen er en løsemiddelbasert, tixotrop oljemaling som gir en slitesterk og hardfør overflate på tre og metall innendørs. Påføres med pensel, rulle eller sprøyte. Forbruk: 8–10 m²/liter. Tørketid: 5 timer, overmalingsbar ca. 20 timer. Tynning/rengjøring: white spirit. Innhold: 1 liter." bra at du bruker noko som tåler meir ein lada'en din:D :D :D :D :D :D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 He, he.. Er dessverr ikke hele bilen da... Bare en liten pyntestripe på bakluken, så nå kommer resten av bilen til å dette sammen og luken være like hel, så dum jeg er...:D Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarl K Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Heisan. Slapp av og pust ut.... Malinga er helt ok den. Oljemaling sitter som banken det, så lenge du har mattet ned overflaten du har malt. Skjønner ikke hvorfor den ikke skulle kunne brukes ute..... Eneste er vel muligens det at den er matt,da matte malingstyper er vanskligere å holde rene og strøkne. Lykke til uansett. Jarl K. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Det var bra å høre, har liksom ikke helt skjønt det selv pga den ser ikke akkuart ut som den vil løsne med det første. Har også mattet ned og grunnet først, så jeg har den biten i orden. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg