Gå til innhold

Golf me borbet A

Ranger emnet

brooom

Anbefalte innlegg

Originally posted by passat kara

godt vi har en ekspert her.. ha ha ha ha kiddeo har du i det hele tatt fått deg bil enda?

Hva tenker du på?

En GTI har en bakkeklaring på 114mm

114 - 80 = 34

Denne Golfen er senka 80mm og har 8x14" Borbet T felger. Synes den ser lav nok ut jeg.

Og ja, jeg har en bil stående... hva har det med saken å gjøre?? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hva tenker du på?

114 - 80 = 34

Denne Golfen er senka 80mm og har 8x14" Borbet T felger. Synes den ser lav nok ut jeg.

80mm var bra på den bilen.. men med 100mm så hadde du "t0ppa heile driiten" :cool:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by brooom

80mm senk er for pyser ;)

80mm ++ :D

9x16 og skamsenk på Golf 1 betyr at du må bearbeide skjermene på mye at bilen kommer til å ligne på en tråbil med skjermer fra Pontiac GTO... Hvis noen mener de kan senke en MK1 mer enn 80mm med 9x16, så vil jeg gjerne se det. Og husk at det ikke er nok å sette på 80mm fjærer fordi bilen blir hevet 2 cm opp igjen av de altfor store hjulene... Vet at 215/35 16 ikke er så sinnsykt for høye hjul til Golf 1, men bredden gjør at det er umulig å senke bilen ned uten å dra ut skjermene 5 cm...

Mulig noen mener bildet av den orange med Borbet A tilsier at dette er kult på Golf 1, jeg mener det er beviset på det motsatte, flatt deksel eller ikke... ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Har noen 9x16 Borbet på corra som jeg kunne satt på golf 1`ern men med Et15 så får du nok ikke riktig inntrykk...

OK, har satt på et par 9X16, skal få tatt par bilder så trenger ikke du, er da måte på :) er et 15 på de og, kan tenke meg at må strekke skjermen ca 3 cm, så får jeg skru ned til det sier stopp.

neste spørsmål blir vel hvilket et eg bør ha for å få plass til fjærer.

time will show el no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Hva tenker du på?

114 - 80 = 34

Dersom dette regnestykket skulle vært rett måtte du tatt i betraktning at de hjula på den bilen er ca 4 cm lavere enn org dim, så du må trekke fra ytterligere 2 cm i senk, slik at bakkeklaringen i regnestykket da hadde blitt 14 mm ;)

Som jeg sag til deg tidligere Brooom, tror du sliter med å få 9x16 til å se bra ut på Golfen, men får du det til å få den lav nok så kan det bli bra, men 215/35 er absolutt ett must isåfall!!

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider