Rhaps0dy Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Noen som veit hvor mye det koster for ein ny klutsj til min golf 2 1.6?? Noen som har noen erfaringer med bytte av sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Ca 1500 kr tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 ca 1500,- veng eller mekonomen.. tar en kveld, om du ikke har skrudd før så kjøp deg haynes boka.. står greit beskrevet der. lite du kan gjøre feil og du sparer deg for ca 3-5000kr i verksted arbeid :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[høie] Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 D som er den største jobben e å få ut kassen, men viss du sleppe motoren litt ned i den enden så går d greit. Kan nok bli ein lang kveld viss du ikkje har gjort d før :P sjølve klutsj-bytte går kjapt å smertefritt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg