G_Yog Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Noen 6n som kommer med svarte dørsider i stoff? Altså ikke skinnsidene i svart colorconcept.. Hvis noen vet om noe te salgs så er jeg interrisert.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by G_Yog Noen 6n som kommer med svarte dørsider i stoff? Altså ikke skinnsidene i svart colorconcept.. Hvis noen vet om noe te salgs så er jeg interrisert.. de svarte poloene som ikke er cc kommer vel med standard interiør... cc har jo skinn.. forsåvidt kewlt.. forutenom at det står cc i setene... (usj) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Mener du de svarte ikkecc poloene kom med svarte stoff dørsider? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by G_Yog Mener du de svarte ikkecc poloene kom med svarte stoff dørsider? dårligt forklart av meg , men mente at de som IKKE er cc kommer med samme interiøret som de andre poloene :( som igjen vil sei at skal du ha svart stoff så må du trekke om :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg