krt_ Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Jeg har en Aiwa CD-spiller i bilen, men forige eier ødela den lille boksen der alle ledningene er festet og skal "plugges" inn i spilleren.. noen som vet hvor man kan få kjøpt en ny slik? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tag-Racer Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Er vel en ISO-kontakt tenker jeg. Får kjøpt stortsett overalt de selger bilstereo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 ja, det samme sa han duden bak disken, men fikk noe helt annet enn det jeg skulle ha.. men kan høre igjen. Synd at selgeren kastet kontakten.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Ta med deg spilleren du... Så er du sikker på at du får den rette pluggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg