Gå til innhold

Felger i sverige ...

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Har store planer om og kjøpe enda et sett nye felger til neste sommer..

Og har tidligere sett på prisene i sverige..

har funnet et butikk med bra priser http://www.gummihuset.se/

men det finnes garantert flere..

På siden dems stod det, at hvis jeg er fra norge, så slipper jeg den svenske momsen på 23% og i tillegg er det vel noe forskjell på krona..

Noen som har kjøpt felger i sverige før, eller vet om bra sider, så skrik ut..Blir nok så jeg tar meg en sverigetur i kombinasjon med felgkjøpet og henter felgene selv ..

så skriv gjerne erfaringer med dette, og svenske felgsider..

mvh Mandel

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte noen dekk derfra i fjor...bra sjappe..du har jo også alven och ingvarsson..husker ikke url..

har aldri bestillt til norge,sia jeg bor 1 km fra sverige...bestillte til den lokale lanthandelen i sverige,og henta dekka der..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by maxmix

Man kan ha med varer intill 6000kr uten og betale mva på det, og kan få tilbakebetalt den svenske mva.-

..... dersom du er ute av landet i mer enn 24 timer riktignok.....:D :D ;)

Leiter sjøl etter 8,5"x18" felger til 5-serie, men det er ikke store utvalget i den sizen. 8"x18" derimot er bedre.

Hos Richard Hagström Däckservice utenfor Strømstad (tlf +46 526 21130) har jeg funnet felger til SEK 8500,-.

Prøv du og da vel?

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

..... dersom du er ute av landet i mer enn 24 timer riktignok.....:D :D ;)

Leiter sjøl etter 8,5"x18" felger til 5-serie, men det er ikke store utvalget i den sizen. 8"x18" derimot er bedre.

Hos Richard Hagström Däckservice utenfor Strømstad (tlf +46 526 21130) har jeg funnet felger til SEK 8500,-.

Prøv du og da vel?

Her har de ganske mange 18"x8,5 til ca 6500-8000,- og det er i norge til 5 serien..

har handlet felger av de selv og de er seriøse og flinke.

men du vil kanskje ha noe litt mer " fancy " ? :D

kanskje jeg ringer han karen i sverige en dag..får sjå

takk for tipset iallefall

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

Her har de ganske mange 18"x8,5 til ca 6500-8000,- og det er i norge til 5 serien..

har handlet felger av de selv og de er seriøse og flinke.

men du vil kanskje ha noe litt mer " fancy " ? :D

kanskje jeg ringer han karen i sverige en dag..får sjå

takk for tipset iallefall

Takker, men.......

"Melding: Våre sider er for tiden under oppdatering. Vi beklager, men velkommen tilbake ved en senere anledning."

Skal ha det på Chevy-kjærra mi (5x120, ca ET13-20). Er på jakt etter noe med kant. Går kanskje for Rondell 58, men han svensken sier at dette er en utgående modell.

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider