Magnar Auestad Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Her er en annen versjon av Scion fra konkurranse 4. Orker ikke skrive alt jeg har gjort... Ønsker ris og ros! Siter Quattro Forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Fet mod !! var bra den, virker som om det er noe litt rart ved skjørtet men ser nå at det skal vere sånn;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 synes du burde skifte bakgrunn.....en gatebil har ingenting PÅ stranda å gjøre Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 hadde jeg kunnet photoshop skikkeligt så ville jeg byttet bakgrunn og arbeidet med og få bilen til og gli mer inn i bakgrunnen (såg litt falskt ut me bakgrunnen , men mye bra arbeid her :D ) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg