Gå til innhold

Har også starte Camaro`n i dag

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

heheh, bilen er ikke regga... Enda... Er enda endel jobb med den, bl.a elektrisk... Noe som ikke er min sterke side... Men allt er bedre enn det som er i den nå :rolleyes:

Skal få mekka no videoklipp snart jeg!

Ikke usansynlig at det blir no streetrace på kirkeveien :D

Kjenner jeg deg Driver..? Siden du vet jeg bor på kirkeveien lisom... Eller bare sett bilen min der kanskje...? *lure*

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd/film klipp er nok ingen problem så lenge det er noen her i nærheten som har lyst å ta seg en tur til Halden med video kamera.

Har skilter på bilen, så har jo i sammtidig muligheten til å oppleve 200 og alt for mange kilometer i timen med Trans AM da :D

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hans

Takk til Gammer`n for hjelpa forresten!! Og takk til Luzifer for lån av deler ;)

You're welcome! ;)

Må ut å kjøre snart da... Hvis jeg får tid skal jeg fixe firebirden til helga. Begynner å bli litt klar for å kjøre "BIL". Du har vel skilter iløpet av uka du da? Må vel inn på noe gatebil-greier å kikke litt oxo!

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bead-lock

Da kan vi jo se åssen det ser ut....

Kan jo få lu. til å legge ut en snutt fra Sorte Impalan også....

Gamle til latex.... blitt flott nå :o) Kjøre den i morgen til Tønsberg kanskje :D

Ja, den vil jeg se!!! :)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider