Volvo-Lars Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 "Akselerasjon som får Schumi til å flire, det har jeg i min trimma T4" "" Utrolig hva folk kan av seg lire, "familiebil", en Volvo T4!?! Nakkesleng fra tredjegiret, akselerasjonen er heftig i Volvo T4 Det endte i fjorden, ytters på Pir-E, hun fant ei reversen i sin T4 Parkeringsvakten lo og holdt på ett kne, fruen hadde dobbeltparkert i en volvo 343 En helikopterpilot fra Drøbak ble voldelig og slo da jeg kjørte forbi i min 242 Alle var sure for bensinen var "empty" - sittende i kø i min Volvo 850 Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon. Det var jo en god del gugg og gørr, i småbarnsfamiliens to-førr. Er du litt tung, og trenger bil med "døtt" i, da kjører du Volvo V70 Han ble stoppet på E6 i 170, etter å ha stylet og trimmet sin Volvo 240. Jeg skjønte straks han var en bilteknisk kujon, han så ikke forskjell på en Ford og en Volvo Amazon Statsministeren ble rød som rogn, da han rygget på en Volvo Herregårdsvogn Fylkesagronomen ropte pro, da han forlangte landbruksstøtte til sin 242 Det var ikke mange av hans venner som forsto, at han brukte alt han tjente på sin Volvo 242 Det var like før gresset begynte å gro, det rustet godt i gulvet på hans 242 Han kavet og stammet og begynte å ro, da biltilsynet stoppet hans blodrtimma 242 Du kan gjøre opp regnskapet, dine dager er telt, frontkollisjon i en Volvo Felt Kollisjonssikkerhet som et tomannstelt, rundvelt i en Volvo Felt Bakaksling og hjullager sang i falsett, det låt tostemt sang i min Volvo Duett Like uberegnlig som en irakisk Scud-rakett, tur på glatta i en Amazon ett-tjueett Han sleit hardt på miljøet og jordas lag ozon, det var feiljustert forgasser på hans gamle Amazon Skilsmissen endte med mynt og kron - hun fikk huset og han deres Amazon Han håpet å oppleve kvinnelig sexpress, ble skrekkelig skuffet i sin hundreogførr Express Stirrende blikk og grønn som en zombie - bilsjuken er verst i en Amazon Kombi! Han ble pepet ut av kollegaer og kone, da han påsto verdens lekreste bil er Volvo 262 Bertone Med sixpence, tweedfrakk og en tidlig pensjon, jakter han damer i sin Volvo Amazon Han kunne ikke spise, han ville ikke leve etter å ha vraket sin gamle PV Etablert og kjekk, med hus på Sogn, da passer det med en Herregårdsvogn Han ble hentet og lagt inn på institusjon, etter forsøk på kaldstart med en Amazon Det viste seg fort at vi skulle bli tre, etter en het kveld i en 740 GLE Han smilte fornøyd og synes låta var mekti, han hadde satt K&N-filter på sin treseksti Han ble berømt og kom på TV, da han mosa fire elger med sin Volvo PV... Er svigermor vrang eller full som ei mugge, du stabler'a bak i din Volvo Sugge Kulere enn Helgenen ja han kunne forundre - da han lakket dødninghode på sin P1800 http://www.bilrim.no/volvo.html Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Mye rart folk finner på :rolleyes: Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 hmmmmmz!!! noen har lite å gjøre her iallf :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Er lissom ikke jeg som har laget det....hvis det var det dere lurte på..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 joda men litt meiningsløst :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg