stigare Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Noen fra Lillehammer / Hamar / Gjøvik som skal hit?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by NoLimit Noen fra Lillehammer / Hamar / Gjøvik som skal hit?? Er stange bra nok eller? ;) Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Så bilen din i Autofil.. Fet bil! "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 jeg kommer, men faen as kunne startet en time senere sånn at man fikk med seg de 2 EM kampene som går på Lørdagen :( men men må vel kanskje priotere streetmeet :D Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sikkert noen tøffinger med TV i bilen :) 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Bilen min er klar :) Rubbet og polert siden kl. 11 i dag morges :D Så nå er det street meet! :D Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roffa Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by ozzy jeg kommer, men faen as kunne startet en time senere sånn at man fikk med seg de 2 EM kampene som går på Lørdagen :( men men må vel kanskje priotere streetmeet :D EM ? regner med at du tenker på rally da? Noe annet kan vel umulig utkonkurrere streetmeet.... ------------------------------------ 2002 subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sikkert noen tøffinger med TV i bilen min ble stjålet :rolleyes: :mad: :mad: :mad: 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by civic_girl Er stange bra nok eller? ;) Stange er bra nok :D Når skal du nedover? Aner ikke hvor det er jeg... :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Jeg kommer ikke allikevel. Denne gangen er det IKKE kvinnfolk/fyll/faenskap som er en hindring. Fikk i dag tak i en billett til sweden rock festival som er fra torsdag til lørdag. Så da lesser jeg og to kompiser opp pugen og drar i morra kveld i 11-tida. Kjører på natta. Lite trafikk og lite purk. :D Får bare krysse fingra for at redskapen holder.... Eller hva manuell?? ;) The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Jeg kommer ikke allikevel. Denne gangen er det IKKE kvinnfolk/fyll/faenskap som er en hindring. Fikk i dag tak i en billett til sweden rock festival som er fra torsdag til lørdag. Så da lesser jeg og to kompiser opp pugen og drar i morra kveld i 11-tida. Kjører på natta. Lite trafikk og lite purk. :D Får bare krysse fingra for at redskapen holder.... Eller hva manuell?? ;) kryss fingra ett parr ganger du;) det hørtes gøy ut..! vurderer om jeg skal tørre å ta beistet mitt til roskilde i sommer.. men tror hvertfall jeg tar sjangsen på å slenge med ei berte å dra på street meet Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 fillern..passer ikke for meg denne gang heller..:( Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by NoLimit Stange er bra nok :D Når skal du nedover? Aner ikke hvor det er jeg... :rolleyes: Kan egentlig ikke bomme på stedet. når du ser IKEA på høyre side inn mot oslo har du kjørt litt for langt, men da er det bare å ta opp til høyre, til høyre i rundkjøringa, og så til høyre igjen i rundkjøringa, så kommer du dit.. :) (hvis jeg ikke husker heeelt feil nå da.. :P ) '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiD Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Ingen som har en feet bil :) å vil svippe innom nor-cargo skårer å ta med en galing fra Tromsø ? noen som tør det? :) da jeg mest sansynlig blir sittende i bilen på terminalen hele helga. MAZDA (MPS) 323F Real Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 dalan, MR2 du kjører? Er ett lite Toyotamøte på Strømmen i kveld. 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg