dalan Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Phantom3D dalan, MR2 du kjører? Er ett lite Toyotamøte på Strømmen i kveld. Kjører MR2 ja :) Nei søren, akkurat i kveld det ikke passer å... :( Har go-cart kveld i kveld, må nesten være med på det! :cool: '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom3D Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 På Harald Heusmann? Skla ha med meg en medarbeider derfra jeg :D 2009 Mitsubishi Lancer 1.8 Instyle + CVT X 2006 Mitsubishi Colt CZT X 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI X 2002 Seat Leon 4 1.8t 180hk X 2003 Smart Roadster Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Harald Huysman ;) Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Phantom3D På Harald Heusmann? Skla ha med meg en medarbeider derfra jeg :D Nei nei, utendørs, Starmoen i Elverum.. :) '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Håper ikke folk kommer altfor tidlig da, sånn som i Fredrikstad. Streetmeet kl. 18 er ikke det helt store. Jeg kommer ihvertfall kl. 21.00... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Jens Håper ikke folk kommer altfor tidlig da, sånn som i Fredrikstad. Streetmeet kl. 18 er ikke det helt store. Jeg kommer ihvertfall kl. 21.00... snakker vi kolonne herfra eller? jeg og grøner snakker om å dra rundt 8, da rekker vi no mat på mc'ern og;) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Får vel ta meg en tur jeg også... Håper på mye folk og fint vær :D - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by ehrnst snakker vi kolonne herfra eller? jeg og grøner snakker om å dra rundt 8, da rekker vi no mat på mc'ern og;) Ikke umulig. Få med deg Sondre og resten av jafs-vankerne, jo flere jo bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Mr. Aerodeck Jeg kommer ikke allikevel. Denne gangen er det IKKE kvinnfolk/fyll/faenskap som er en hindring. Fikk i dag tak i en billett til sweden rock festival som er fra torsdag til lørdag. Så da lesser jeg og to kompiser opp pugen og drar i morra kveld i 11-tida. Kjører på natta. Lite trafikk og lite purk. :D Får bare krysse fingra for at redskapen holder.... Eller hva manuell?? ;) Respect!! :D du får kose deg, blir sikkert kanon fett :D men men streetmeet blir bra det og... Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 da blir det striiiiiiiiiiiitmiiiiiiiiit på meg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Jens Ikke umulig. Få med deg Sondre og resten av jafs-vankerne, jo flere jo bedre... dinglevims er også med;) les mer på follo:cool: E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Kommer med scorpion.. som driver å blir lakkert også blir det første prøvetur med ny girkasse.. spennende... :rolleyes: ..håper jeg kommer helt fram da :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jeg kommer! håper isen er ferdig til lørdag :D buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 kanke alle komme når det starter å da? er så kjipt når alle kommer 2-3 timer etter det har startet, blir liksom ikke samme steming siden da har noen dratt å det blir aldri fullt nok til at det blir ordentlig liv. kommer i noe som jeg tror kommer til å være på top 3 av alle bilene på treffet;) sitter på seff:cool: :cool: R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by Leo323 Jeg kommer! håper isen er ferdig til lørdag :D Dem har fersk is på bensinstasjonen rett bortenfor. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg