-cardudde- Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 http://www.tull.no/toppliste.php?ID=1503 :roll: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Typsik damene, å krasje med lyktestolper, spes en som står midt på en stor parkeringsplass.. ja.. jeg har sett det skje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Sett den før for en god tid tilbake, men den er bra :D :D Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Den bilen du har i avataren.. er det Claes Nord sin R32, RF demobil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Genetic Typsik damene, å krasje med lyktestolper, spes en som står midt på en stor parkeringsplass.. ja.. jeg har sett det skje.. Kan jo hende at hun hadde blikket festet på en kjekk kar som gikk forbi. yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Merkelig det der, at hvis det står en gjenstand på et ellers tomt og åpent sted så sikter bilen seg inn mot dette objektet... Spesiellt når en kommer i full fart med breisladd:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 LOOL ... så den igår (tror eg det var)... må bare le Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Kan jo hende at hun hadde blikket festet på en kjekk kar som gikk forbi. yummy hehe.. akkurat som vi titter på damene :P De fleste gangene går det jo bra da men.. *** På leting etter den saken om 2 i en traktor som kjørte ut mens de titta på ei veldreid dame så snubbla jeg over denne saken.. At det går ann.. ByTheWay.. Hvis noen finner den saken om de i traktoren så si ifra :) ganske fin den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 141 km/t for å kjøre forbi en traktor??? kjører jo saktere når jeg kjører forbi trafikk som ligger i 90.. :D mest fordi bilen min bruker litt tid på å komme opp i 140 da... :D :eek: Edit: Er jo nesten like tåpent som at midelfart ikke fikk parkeringsbot siden hun ikke hadde merket noe til det... nei.. gi så det svir.. bøter that is.. :rolleyes: Edit2: Er jo motsatt system angående bøter som de har i Finland.. Jo rikere du er, jo mindre bot får du... :rolleyes: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Eelo 141 km/t for å kjøre forbi en traktor??? kjører jo saktere når jeg kjører forbi trafikk som ligger i 90.. :D mest fordi bilen min bruker litt tid på å komme opp i 140 da... :D :eek: Edit: Er jo nesten like tåpent som at midelfart ikke fikk parkeringsbot siden hun ikke hadde merket noe til det... nei.. gi så det svir.. bøter that is.. :rolleyes: Edit2: Er jo motsatt system angående bøter som de har i Finland.. Jo rikere du er, jo mindre bot får du... :rolleyes: Den her endte vel opp i feil post:rolleyes: Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Desperado Den her endte vel opp i feil post:rolleyes: Nope... burde kanskje sitert genetic men.. les linken hans så skjønner du.. ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Desperado Den her endte vel opp i feil post:rolleyes: Linken er om en som kjørte forbi, men det med de 2 i en traktor som titta på ei dame er noe helt annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg