OleC Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Fatter'n kjører tahoe(lastebil) hehe. Og ble stoppa i fartskontroll på vei til hemsedal for et par timer siden. Han fikk 1500 i bot. ikke så viktig det. Men politi mannen sa noe til pappa: at de nå skulle bli strenge på biler som ikke holdt avstand. Lastebil 22 meter i 80 sonen Bil 12 meter i 80 sonen. lå du nærmer enn det kunne de fort ta fra deg lappen. Synes det høres litt sjukt ut. men det er kanskje verdt å få med seg! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Folk som ligger kloss oppi ræva fortjener ikke bedre. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 er bare å telle da når bilen foran paserer et skilt 1001-1002-1003 er jo det som er reglene eller hva Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 hater folk som ligger oppi ræva ja....hvis man kræsjer så er det deg det går utover......sånn med tanke på nakke/rygg. hjelper ikke med flere mill i erstattning når man må leve som en grønnsak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 12m i 80km/t = 0,55sek. Hvis det er noen som ligger så tett i ræva på andre fortjener de å miste lappen. Reaksjonstiden er vel omtrent ett sekund så når du ser bremselysa er vel påkjørselen allerede et faktum. Men det er vel ikke nytt at politiet kan ta lappen for dette vel? Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 jeg synes helt klart det er på sin plass med streng straff for å ligge så nærme en annen bil,ja.... er altfor mange som kjører på andre bakfra fordi de ligger for nærme... men,miste lappen? jaja.... ei saftig bot, ihvertfall.. Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 ja særlig nå mot vinteren.... med min flaks siden jeg har skrevet dette, så kjører jeg vel på en. haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Politiet godtar avstand helt ned til 1,5 sek. Under dette så rykker lappen. Det er en nærmest umulig oppgave å holde 3 sekunder, spesielt inne i storbyer etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by OleC Fatter'n kjører tahoe(lastebil) hehe. Og ble stoppa i fartskontroll på vei til hemsedal for et par timer siden. Han fikk 1500 i bot. ikke så viktig det. Men politi mannen sa noe til pappa: at de nå skulle bli strenge på biler som ikke holdt avstand. Lastebil 22 meter i 80 sonen Bil 12 meter i 80 sonen. lå du nærmer enn det kunne de fort ta fra deg lappen. Synes det høres litt sjukt ut. men det er kanskje verdt å få med seg! Skjønner den der jævelig bra jeg. Lastebiler kjører med en annen dekkblanding i dekka, slik at disse er mere slitesterke, som fører til dårligere veigrep. Samt at de har vesentlig høyere totalvekt enn en personbil, og da er det en god del krefter som skal til for å få stoppet de. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by Ratata Skjønner den der jævelig bra jeg. Lastebiler kjører med en annen dekkblanding i dekka, slik at disse er mere slitesterke, som fører til dårligere veigrep. Samt at de har vesentlig høyere totalvekt enn en personbil, og da er det en god del krefter som skal til for å få stoppet de. Tahoe er jo lastebil det... :( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Gammelt nytt det der da.Synes det er jævlig unødvendig å ligge klin oppå fangern til han foran!!!Det er noe av det verste jeg vet bortsett fra de som ligger konstant 10-15 under fartsgrensa.Ligger du bak meg slik jeg kan se deg i hvitøyet så må ikke du bli forundret på om jeg høgger i bremsa.......Har gjort det før og gjør det igjen.Har ikke lyst å bli påkjørt bakfra og få whiplash og slite med ryggplager resten av livet.......Så ligger du oppå fangern på en svart metallic Audi 90 quattro som er AX-regga så pass på!!!!!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Helt enig!! Hater folk som ligger å maser oppi ræva mi. Hva er det godt for? Hva tjener du på å ligge nærmest mulig den foran? Det er bare så sinnsykt irriterende. Har flere ganger vurdert å kjøpe meg en bil til 5000-10000kr for bare å høgge inn bremsen så fort jeg får noen sånne bak meg, bare sånn for å få litt bedre følelse med meg selv. Har sitti å irritert meg grønn flere ganger på dette. Deilig å få det ut nå!!!!!!!!!!!!!!!!!Sånn, da var det ute :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 med en bil til 5-10k så gjør det nok mer vondt når det smeller enn godt etterpå. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Så nært jeg lå bak silver, når vi var på tur hjem fra moss er vel passe?? :D :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 synes det er naturlig at man skal ta fra folk lappen når de ligger kuk i ræv... det er jævli irriterende. men det jeg lurte på var om det er sånn at man faktisk kan miste lappen på det eller om det var bare noe snut sa.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg